BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Aneh! Tidak Mengandung Tapi Melahirkan Anak!

Wanita berusia 37tahun,Yuni Rosmiati terkejut bukan kepalang.Dia yang tidak merasa hamil,melahirkan bayi lelaki pada Jumaat (25/2) lalu, sekitar pukul 08:00. Warga RT 8/20, Tamansari, Bandung Wetan, Kota Bandung.Pagi itu dia menonton television di ruang tamu.



Masa itu,Tiba-tiba Yuni merasakan sakit perut, “Saya merasa sakit perut seperti mahu buang air besar, tapi tidak jadi,” kata Yuni di rumahnya.Yuni kemudian meminta anak ketiganya mengambilkan kain. Setelah memakai kain, rasa sakit tak hilang..

Yuni merasakan ada sesuatu keluar dari alat kemaluannya.Dalam keadaan setengah sedar,Yuni melihat seorang bayi.Dia menjerit meminta tolong jirannya.Jirannya yang terdengar jeritan Yuni segera masuk rumahnya.Jirannya memastikan benda yang keluar itu seorang bayi. “Perut pun biasa saja, tidak ada perbezaan,” kata jirannya.

Suami Yuni, Nana, 60 tahun, yang saat isterinya melahirkan berada di pejabat, mengaku terkejut dengan kejadian tersebut. Nana mengatakan isterinya masih mengalami haid dan tidak ada tanda-tanda hamil. “Waktu itu ada telefon dari rumah saya di pejabat,memberitahu isteri saya sakit,” kata dia. “setelah pulang ternyata isteri saya melahirkan. Subhanallah, sangat aneh, padahal isteri saya beberapa hari sebelumnya baru habis haid dan tidak ada tanda-tanda kalau hamil, badannya tidak berubah.”

Keganjilan Yuni melahirkan bayi yang diberi nama Rahmat Yudadipraja membuat pendudduk heboh. Neli Sumiati, 32 tahun, jiran Yuni, mengaku sangat terkejut saat pertama melihat Yuni melahirkan. “Waktu itu Yuni menjerit meminta tolong sama saya, ternyata dia melahirkan. Saya langsung meminta tolong jiran lainnya dan langsung membawa Yuni dan bayinya ke Bidan.”
Neli selama ini tak melihat tanda-tanda jirannya itu hamil. “Benar-benar tidak ada tanda-tanda, tidak seperti orang hamil.selepas sudah melahirkan saja Yuni masih boleh berjalan-jalan. Sampai saat ini penduduk Tamansari masih membicarakan kelahiran anak Yuni.
3 Komentar untuk "Aneh! Tidak Mengandung Tapi Melahirkan Anak!"

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info