YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Cara Paling Bodoh Nak Kempiskan Perut

Pada saya inilah cara paling bodoh dan tidak masuk dek akal hendak kempiskan perut.Iklan dibawah ini menunjukkan cara aneh bagaimana ingin mendapatkan perut yang kempis.Saya yakin,anda pasti setuju bila lihat iklan dibawah ini...

Ini iklannya,



sumber
16 Komentar untuk "Cara Paling Bodoh Nak Kempiskan Perut"

boleh tiru nih.. hehe

hihi macam2 sekarang nih!

bengong jgk bnda alah ni....dpt 6 pac dlm beberapa saat....mmg bodo:D

hahaha logik ke macam ni

hahaha.....kat malaysia ade jual x bende ni?nk beli jugak la..hahaha

hahah.ini nak bagi kurus ke nak suruh buat 6pax..hades..

biasala makin lama orang makin malas..semua nak dapt dengan cepat..nak kurus jogging la...kuarkan peluh..tp ni pun leh jugak..nmpk line jela..huhu

biar betulll... tak sanggup nak ikut cam tu...

salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

ada-ada saja ya hehe, padahala dengan cukup makan teratur dan olahraga juga bisa dan tidak perlu mengeluarkan biaya atau pun lainnya.

Hheee, lepas ni sure perut nampak ketak2 :)

hadech, ada-ada aja...
langsung ntar d copot langsung six pack...

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info