BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Kucing Berbadan Babi,Berkaki Singa!!



Mungkin inilah haiwan teraneh sekaligus mengerikan di dunia.Kucing yang diberi nama Ugly Bad Boy ini sangat aneh dan menakutkan.Kucing satu ini tidak mempunyai bulu sama sekali di bahagian badannya,kecuali di bahagian leher.Tapi, bulu-bulu itupun tumbuh secara tak teratur.Keanehan paling nyata terletak pada bagian badan,kaki, dan wajahnya.Badan Kucing Berbadan Babi Berkaki Singa Ugly Bad Boy terlihat seperti seekor babi,dan kakinya mirip seekor singa.Wajahnya tampak sangat menakutkan kerana tidak ditumbuhi bulu spt seekor kucing.



Haiwan yang berusia 8 tahun itu terpaksa tinggal di hospital kerana tidak ada yang mahu memeliharanya.Para staff hospital juga sudah berusaha membuatkan Ugly Bad Boy adalah kucing normal yang suka minta perhatian dan ramah seperti kucing-kucing lainnya.Namun,tetap saja tidak ada yang mahu memelihara Ugly Bad Boy.Meskipun menakutkan,tapi penampilan Ugly Bad Boy menjadi tontonan di Exeter, New Hampshire, Amerika.

“Orang-orang datang dan mengambil gambarnya dengan hp mereka.Dia hebat.Dia membuat orang-orang yang datang mengira kalau dirinya itu nyata kerana dirinya hanya duduk dan diam tak bergerak sama sekali.Namun ketika dia bergerak,dia membuat orang-orang takut. api mereka masih menganggap kalau dia haiwan yang menarik,” jelas Christie Hartnett, seorang staf hospital.

Sejumlah pihak menyebutkan, Ugly Bad Boy bukan satu-satunya kucing yang tidak mempunyai bulu.adik Ugly Bad Boy ternyata juga terlahir tanpa bulu.Namun sayang,adiknya Ugly hanya boleh bertahan hidup selama beberapa minggu


sumber
2 Komentar untuk "Kucing Berbadan Babi,Berkaki Singa!!"

huhu mungkin dia telah dilahirkan dgn cara bercampur sperm kot hahaa..tuh yg kua mcm tuh..ekekke =P

aneh memang... luar biasa, pertanda apakah? atau rekayasa? walahualam.

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info