BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Ular Mati Setelah Gigit Payudara Wanita



Seharusnya sesi pengambilan foto ini menjadi suatu momen penuh adengan antara seorang model seksi dan seekor ular.Namun, di luar dugaan Orit Fox,ular boa yang melilit tubuhnya berubah menjadi buas dengan menggigit payudaranya setelah model Israel ini mencuba berpose lebih dekat dengan reptilia itu.

Anehnya,selepas reptilia yang terkenal dengan bisanya itu yang mengalami nasib lebih malang.Sedang model yang belum diketahui namanya itu mendapatkan rawatan berupa suntikan tetanus di hospital,ular tersebut mati akibat keracunan silikon yang berasal dari payudara Fox.

Peristiwa ini bermula saat Fox yang berpakaian berwarna merah dan putih mencuba berpose dengan menjilati wajah ular.Kemudian model itu mengendurkan genggaman tangannya terhadap leher ular.
Kemudian Reptilia itu menenggelamkan kepalanya ke arah payudara Fox dan menancapkan gigitan di payudara bahagian kiri.

Fox menjerit kesakitan dan seorang kru sesi pengambilan foto bergegas menghampirinya untuk menarik ular yang tak lama kemudian melepaskan gigitan.

Model yang berambu perang itu segera dihantar ke hospital terdekat dan mendapatkan suntikan tetanus. Namun, si ular tampaknya kurang beruntung kerana mati akibat keracunan silikon.


sumber: kompas.com
3 Komentar untuk "Ular Mati Setelah Gigit Payudara Wanita"

haha kesian giler kat ular :D

wakakaka keracunan silikon....

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info