Wanita Pemakan Manusia Di Filipina

  • at Monday, March 14, 2011 -
  • 4 komen


Seorang wanita dari Philipina telah membunuh ramai orang dan menyimpan daging mereka dalam peti ais.Ngerinya, setelah itu daging tersebut diberi kepada teman-temannya,kemudian si wanita ini menjadikan mereka sebagai mangsa pembunuhan. Terbukti,suaminya pun dibunuh.

Wanita ini mengaku gemar menikmati makan daging manusia.Dia juga mengaku telah banyak memasak daging manusia untuk pesta dan diberi kepada saudara dan teman-temannya.

Wanita berkulit putih ini memberikan mereka daging manusia tersebut untuk dimakan tanpa pengetahuan mereka Teman-temannya mengatakan bahwa daging yang dimasak wanita tersebut sangatlah enak, tapi mereka tidak mengetahui daging apakah yang mereka santap.

Seperti film horor, beberapa dari teman-temannya yang menikmati daging manusia itu tidaklah tahu bahwa mereka akan menjadi mangsa wanita itu selanjutnya. Namun yang mengejutkan, wanita tersebut mengaku telah membunuh suaminya dan memakan dagingnya. Tapi diketahui pihak berwajib Philipina.

Begitupun, belum diketahui jelas identiti si wanita ini.walaupun telah heboh di website, tak ditemukan jelas di mana dan bila peristiwa mengerikan ini.Namun terpampangnya sejumlah foto daging manusia di peti ais dan potongan-potongan tubuh di antaranya kaki dan tangan manusia menunjukkan bahwa berita ini bukanlah palsu.

Editor

Written by Admin | Penafian

Hai Readers, Laman Perkongsian ini adalah salah satu laman sesawang yang berkongsi kepada pengunjung dengan pelbagai cerita atau sejarah lama serta isu-isu semasa seperti sukan, hiburan, review dan diselitkan juga beberapa tutorial blog untuk panduan bersama. Setiap informasi yang di kongsikan sekiranya entri adalah "copy dan paste" akan diberi credit kepada Blog Utama. Jika ada sebarang masalah, cadangan atau komen boleh email kan kepada Team Yang Unique. (pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas segala komen yang diberikan oleh pembaca di dalam setiap artikel yang dikongsikan) Terima kasih.

4 comments:

terima kasih atas komen anda...