BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

5 Tahun Tidur Bersama Mayat Isteri



Benar-benar menyeramkan keluarga berasal vietnam ini.Bapa dan Anak tidur disamping mayat isteri dan ibunya selama lebih dari 5 tahun.benar-benar suatu perbuatan yang aneh dan menakutkan.

Seorang lelaki berasal Vietnam, Le Van, 55 tahun, menggali makam isterinya dan mengambil jenazahnya.Lelaki itu kemudian melapisi jasad tersebut dengan tanah liat dan membentuknya menjadi tubuh wanita.Jasad berbalut tanah liat itu kemudian diletakkan di tempat tidur agar boleh dipeluknya setiap saat selama lima tahun.

Menurut laporan media tempatan, Van mulai tidur di atas makam isterinya sejak tahun 2003 lalu.Satu setengah tahun kemudian dia memutuskan untuk menggali kubur isterinya agar dia boleh tidur di samping isterinya.

Jiran tetangga yang mengetahui perbuatan tersebut kemudian memujuk Van agar menghentikan tindakan gilanya.Namun,pada bulan November 2004 Van kembali ke kubur, menggali mayat isterinya dan membawanya ke rumah hingga sekarang.

Bukan hanya Van,anaknya setiap hari juga tidur dan memeluk mayat ibunya setiap malam.

"Aku orang yang selalu melakukan hal-hal yang berbeza.Aku tidak seperti orang normal,"Hanya badan isteri saya yang meninggal ... tapi rohnya masih bersama kami. Aku tidak takut sama sekali ketika tidur dengannya...
5 Komentar untuk "5 Tahun Tidur Bersama Mayat Isteri"

Inilah cinta sejati sampai mati.ikhlas benor.uhuhu

eeeaawwww!!! nape sanggup buat mcm tu??? mmg menyeramkan..


hye yanie...im back!!! :) tq terjah blog zanna :)

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

Good Day,
Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak dan Anda sedang ditolak bank dan lembaga keuangan lainnya? kami menawarkan layanan pinjaman terbaik bahwa Anda tidak bisa mendapatkan di mana saja selain di sini.
Karena kami menawarkan layanan pinjaman terbaik dengan durasi pembayaran yang sesuai, suku bunga kredit kami adalah 2% dan kita proses dan mendapatkan pinjaman untuk Anda dalam waktu 24 jam.
Harap menunjukkan minat Anda dengan memberikan hal berikut:

Negara:
Nama Penerima:
Jumlah Pinjaman:
Durasi Pinjaman:
Nomor telepon:
Alamat rumah dan kota:


Harap memberikan rincian berikut dan kembali kepada kami melalui email kami: elisha_financehouse@admin.in.th

Kami menunggu tanggapan mendesak Anda sehingga kami dapat memulai proses pinjaman Anda.


Terima kasih,
Mrs Smith Elisa

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info