BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Ajaib! Selamat Setelah 8 Hari Tertimbus Gempa Bumi Di Jepun


- Seorang lelaki ditemukan masih hidup,Sabtu 19/3/2011),dibawah runtuhan rumahnya,lapan hari setelah tsunami menerjang bangunan itu,di kota Kesennuma di Prefektur Miyagi, Jepun -.


Seorang lelaki ditemukan masih hidup Sabtu (19/3/2011) pagi di bawah runtuhan rumahnya,lapan hari setelah tsunami menerjang bangunan itu,yang membuat lelaki itu sama sekali tidak mungkin untuk melarikan diri.

Semua harapan untuk menemukan mangsa yang masih hidup tipis akibat suhu yang membeku.

Pasukan dari pertahanan awam terkesima mendapati lelaki muda itu, yang dalam keadaan tidak mampu bercakap.Pertahan Awam menjumpai lelaki tersebut dalam runtuhan rumah di kota Kesennuma di Prefektur Miyagi yang rosak teruk.

Dia tidak cedera teruk.Namun, apa yang dialaminya telah mengakibatkan dia trauma. Lelaki itu,namanya belum diketahui,tidak mampu bercerita kepada para petugas apa yang terjadi dan apa yang dialaminya selama lapan hari tertimbus.

Mungkin ada beberapa mangsa lain yang masih hidup belum ditemui."Kami berusaha sebaik mungkin mencari mangsa-mangsa lain yang tertimbus akibat gempa dan Tsunami"

Television Jepun menunjukkan lelaki itu berusia sekitar 20-an,diangkat dari runtuhan rumahnya.Dia dibawa ke hospital untuk pemulihan akibat trauma, hipotermia, kelaparan, dan keletihan.
sumber: inilah.com
1 Komentar untuk "Ajaib! Selamat Setelah 8 Hari Tertimbus Gempa Bumi Di Jepun"

wah.....kuasa tuhan ...

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info