BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

'Gadis Ini Sedang Mencari Kekasih' ada yang mahu?

Seorang gadis Cina sangat ingin mencari kekasih.Pada 8 Mac lalu,dia menulis catatan dan menampal di dinding universiti nya, begini catatannya :

"Nama saya Zhang Mengqian,siswa kelas satu,dan saya rasa saya sangat menarik,tapi peliknya aku masih belum ada kekasih.Namun saya percaya pada takdir.Jika Anda memiliki keinginan yang sama,silah datang di bawah bangunan asrama saya dan menjerik nama saya di antara jam 12:30-12:50 pada 11 Mac,dan saya akan amati Anda diam-diam di bangunan.Jika Anda pilhan saya,saya akan datang bertemu Anda.


ni dia Gadis yg mencari Kekasih


Cuba lihat apa akan jadi,


HAHAHA ramai xramai lahhh



HAaa...ni lah suratnya



semakin lama,semakin ramaiii lelaki yang datang



Salah satu lelaki yg mencuba meneriak nama gadis tersebut berharap dapat dilihat dan dipilih oleh Gadis tersebut



Entah siapa yang bertuah dipilih gadis tu ye.yang penting kejadian itu menggemparkan universiti tersebut


sumber
7 Komentar untuk "'Gadis Ini Sedang Mencari Kekasih' ada yang mahu?"

one hell of girl, really popular

Leh try buat ni..haha

caya lah... tapi yg datang buak lelaki jer... sure fenin amoi tu nak pilih... :P

msti hott gadis tersebut..giler ramai peminat die

HAHAHAHAHAHAHA MACAMTU PON BOLEH
adik nak try la

sy juga ingn mncri kekasih
ada k y sdi......

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info