BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Anjing ni Pandailah Naik 'Skooter'



Hehe..lucu pulak tengok anjing ni,pandai pulak naik skooter.Heh betul ke tu skooter?saya tak ingat pulak apa nama kenderaan yang anjing tuh naik 'huhuhu' apa-apa pun anjing ni memang pandai,anjing sekolah katakan HAHAHAHA...

Oh YA,anjing ni namanya NORMAN.Yang ni Bukan Norman Memey tu eh! tapi Norman 'si anjing yang bijak' hoho.Norman hobinya memang suka main skooter (kalau salah tolong betulkan),Norman dari anjing jenis Briard yang sememangnya cerdas.



Norman dijaga oleh keluarga Cobb di Canton, Georgia, Amerika Syarikat sejak kecil lagi hinggalah Norman yang kini berusia 20 bulan.Menurut Cobb,pada mulanya dia cuma mengajak dan menolak skooter yang dinaiki Norman..akhirnya Norman sendiri boleh naik tanpa bantuan sesiapa pun.

Dengan 'kepintaran' Norman mengendarai skooter,Norman menjadi popular di internet, selain di YouTube, laman facebooknya "Norman The Briard" juga memiliki ramai fans, ada sekitar 636 orang yang mengikuti laman Facebook-nya. Bulan lalu, Norman juga diundang ke acara television The Late Show yang diacarakan oleh David Letterman.

"Anjing jenis Briards berasal dari Perancis dikenali memiliki banyak kemampuan, salah satunya melakukan pencarian dan penyelamatan.Anjing ini juga dikenali sebagai sahabat sejati manusia."
1 Komentar untuk "Anjing ni Pandailah Naik 'Skooter'"

hehehehe..sgt comel la anjing 2...
suke3...
=)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info