BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

4 Kebiasaan dan Hobi yang aneh-aneh

1.Pura-pura mati-

Chuck Lamb 47 tahun,yang sering disebut dengan orang mati mungkin mempunyai hobi paling aneh iaitu : pura-pura mati. Tidak cukup sampai disitu, dia juga merakam semua adengan kematiannya dalam bentuk foto dan video dan di'upload di websitenya sejak tahun 2005.Kerana hobi anehnya ini website miliknya dikunjungi oleh 32 juta orang dan menarik perhatian media TV untuk mengundangnya.




2.Setubuhi Mayat-

Carl Tanzler semasa hidupnya telah menderita penyakit aneh iaitu menyukai dan bercinta dengan Mayat.Lelaki kelahiran Jerman ini adalah seorang Radiolog RS Marinir di Amerika Syarikat.Hebatnya kes ini baru terbongkar setelah 7 tahun.Masa kes ini terbongkar,Carl sempat ditahan namun dilepaskan.




3.Memanjangkan Rambut-

Rambut adalah mahkota wanita.berbagai cara dilakukan pada rambut kaum hawa tersebut agar tampak indah dan menjadi kebanggaan tersendiri bagi pemiliknya.termasuk diantaranya adalah memanjangkan rambutnya.

Bila panjang tentu tampak indah, namun apa jadinya bila panjangnya mencapai 37 kaki malah tampak mengerikan.bahkan hal ini dilakukan oleh satu keluarga besar. mereka adalah 7 sutherland bersaudara.




4.mencuri pakaian dalam wanita-

Obsesi terhadap seluar dalam perempuan terbongkar ketika polis menemukan ratusan seluar dalam di almarinya,milik seorang lelaki berusia 39 tahun, polis menemukan Sekitar 400 seluar dalam,Setelah diselidiki,ternyata seluruh pakaian dalam tersebut merupakan hasil curian dari kawasan tempat tinggalnya.Lelaki tersebut tidak memiliki seluar dalam sendiri,tetapi menggunakan seluar dalam curiannya untuk dipakai sehari-hari.Dia juga mengaku dirinya telah melakukan hobi anehnya tersebut sejak masa sekolah.



sumber
1 Komentar untuk "4 Kebiasaan dan Hobi yang aneh-aneh"

takde duit sgt ke nk beli spender ? ish3

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info