BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Surat Cinta Seorang Ahli Fizik



Semenjak bertemu denganmu,tenaga statik benih cintamu telah mengejutkan ketahanan jantungku,sehingga jantungku berdetak tak teratur bagaikan gelombang bunyi gendang yang tak teratur saat aku berada beberapa meter darimu.Refleksi cahaya cintamu telah membunuh urat mataku sehingga membiaskan bayangan wajahmu yang selalu di otakku.

Pancaran Sinaran Pesonamu membuat otakku tidak boleh berfikir rasional,sehingga elektromagnet dalam hatiku terpengaruh gelombang magnet cintamu.Sejak Saat itu, atom-atom penyusun cinta ini kian mengumpul kerana gaya elektrik statik dan tenaga berpotensi di hatiku.

Saat jauh darimu, zarah-zarah cintaku tidak boleh diam sehinga melakukan tumbukan-tumbukan lenting dan menghasilkan tenaga rindu dengan rumus E = MC2, yang mana M adalah Masa masa di mana semakin lama semakin jauh darimu maka tenaga rinduku semakin bertambah besar.Sedangkan C adalah Cintaku padamu yang seiring dengan Tenaga rinduku.

.........
Usaha untuk memberikan gaya lorenzt-ku padamu telah kuberikan dengan FL = i B Sin ØØ.Mudah-mudahan dengan penurunan rumus cintaku padamu dapat memahami pemuaian cintaku padamu dan peningkatan massa jenis cintaku agar tekanan cinta dalam hatiku boleh seimbang setelah bertindak balas dengan cahaya cintamu. Dimana bila FL adalah gaya cintaku padamu akan seiring dengan i (arus listrik cintaku) dan B adalah besarnya medan magnet dalam hatiku dan arah sudut refleksi cinta dengan Sin.

I intensitas

L listrik (elektrik)
O optik
V kecepatan
E energi

U usaha


sumber
3 Komentar untuk "Surat Cinta Seorang Ahli Fizik"

huhuhhu..aku dah terbayang-bayang zarah, magnet dan atom..lawak betul.

sumpah tak paham. HAHAHAHA
NICE ONE

mintak izin shar ye :)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info