YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Gambar yang Menipu Mata Manusia

Haa...Apa pendapat anda tentang gambar ini?



Gambar di atas ini adalah gambar asli yang menggambarkan keadaan nyata seperti apa ditunjukkan diatas ! Jika kita perhatikan lebih teliti gambar di atas, bagaimana boleh beberapa orang berjalan di tembok ? Pelik! Apa rahsianya? hihi
ingin tahu ?sila lihat gambar dibawah.



Ternyata kedudukkan sebenarnya dari “gambar tadi” adalah seperti gambar di atas ini. “gambar” pertama sebenarnya dari foto di atas tetapi kedudukkannya diputar 90 darjah searah jarum jam ! Menipu kan?Jangan percaya bulat2..Hehehe…
6 Komentar untuk "Gambar yang Menipu Mata Manusia"

hahhaa..duduk pon xrapat =P

tu laa! sapa soh caya sangat dgn mata.. hehe.. boleh ke mcm tu?

dah kena kencing kat sni...haaaaa

xpcaya pn, knp perlu baca paper nk duduk bsandar dinding. knp tak berdiri duduk kat tembok yg paling rendah tu? dah tau sgt menipu cam dlm bukut teks

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info