Gambar yang Menipu Mata Manusia

Haa...Apa pendapat anda tentang gambar ini?



Gambar di atas ini adalah gambar asli yang menggambarkan keadaan nyata seperti apa ditunjukkan diatas ! Jika kita perhatikan lebih teliti gambar di atas, bagaimana boleh beberapa orang berjalan di tembok ? Pelik! Apa rahsianya? hihi
ingin tahu ?sila lihat gambar dibawah.



Ternyata kedudukkan sebenarnya dari “gambar tadi” adalah seperti gambar di atas ini. “gambar” pertama sebenarnya dari foto di atas tetapi kedudukkannya diputar 90 darjah searah jarum jam ! Menipu kan?Jangan percaya bulat2..Hehehe…

shida saje said...

hahhaa..duduk pon xrapat =P

HAW said...

tu laa! sapa soh caya sangat dgn mata.. hehe.. boleh ke mcm tu?

Woofer Storm said...

dah kena kencing kat sni...haaaaa

siti maizurah ismail said...

haha..memang tertipu! :)

RuSh D said...

mmg tipu mata btol

Anonymous said...

xpcaya pn, knp perlu baca paper nk duduk bsandar dinding. knp tak berdiri duduk kat tembok yg paling rendah tu? dah tau sgt menipu cam dlm bukut teks

Post a Comment

terima kasih atas komen anda...