BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Uncle seekers terjah blog yanie?


Masih lagi cerita pasal Uncle seekers.Paper harini ada menyebut tentang "uncle Seekers buat fail Pembelaan".kalau ada yang belum baca boleh la baca dibawah ni:


SHAH ALAM - Pengkaji paranormal, Syed Abdullah Hussein Syed Al-Attas atau lebih dikenali sebagai Uncle Seekers akan memfailkan pembelaan ke atas beliau berhubung writ saman injunksi yang dikemukakan bekas Permaisuri Agong, Cik Puan Siti Aisyah Abdul Rahman.
Peguamnya, Wan Majid berkata, Uncle Seekers baru menerima saman itu dan akan memasukkan pembelaan dalam kes.

"Tujuan bagi menberi peluang kepada defendan untuk memasukkan pembelaan diri di mahkamah," katanya ketika dihubungi Sinar Harian,semalam.

Menurutnya, beliau akan mengadakan perbincangan lanjut berkaitan kes saman yang dikemukakan itu dengan defendan bagi meneliti segala fakta yang diberikan oleh plaintif.

Wan Majid daripada Tetuan Hafarizam Wan dan Aishah Mubarak berkata, selepas memfailkan pembelaan terpulang kepada defendan untuk meneruskankes ini ke peringkat seterusnya.

"Selaku peguam yang mengendalikan kes itu akan cuba sedaya upaya untuk mengadilinya dengan segala bukti yang ada.

"Saya akan dapat arahan dari Uncle seekers,"katanya.

Menurutnya, setakat ini hanya Uncle Seekers sahaja yang menerima saman, manakala bapa defendan, Syed Hussein Syed Al-Attas belum menerima apa-apa surat saman.

Sementara itu, Uncle seekers berkata, beliau akan mengeluarkan buku bertajuk "cinta syyhh" dan tidakl gentar dengan saman itu kerana mendakwa, segala fakta yang dikaitkan adalah salah.

"Saya akan menerbitkan buku itu. "cinta syyhh" adalah penceritaan antara saya dan dia.

"Maklumat dan fakta itu salah dan saya tahu kebenarannya." katanya ketika dihubungi, semalam.

Menurutnya, beliau menyerahkan kes berkenaan kepada peguamnya.

Kelmarin, Cik Puan Siti Aisyah memfailakn saman ke atas Syed Abdullah kerana dakwaan membocorkan dan menyebarkan maklumat peribadi baginda.

''Baginda memfailkan saman itu di mahkamah Tinggi Temerloh, Pahang untuk menghalang pendedahan maklumat berkaitan 'rawatan' yang diterimanya samada dalam bentuk lisan atau bertulis seperti blog, akhbar, buku, majalah, laman sesawang atau risalah.


Tula hal peribadi jangan lah terlalu disensasikan.ini lah padahnya.Tutup cerita pasal tuh.semalam yanie ada buat entry Uncle dan Jee dgosipkan bercinta (Fauziah Latiff) banyak keyword yang masuk,ramai juga ye nak tahu cerita sensasi tu [hikhik].Apa yang yanie nk betulkan disini,menurut rakan blogger yanie "Jee tu sebenarnya bakal adik ipar uncle".uncle ada tulis diblog beliau..kesahihannya yanie taktau. Andai kata uncle terjah blog yanie [huhuhu] apo yanie nak jawab ek..[hihihi] tuh semua gosip.kalau betul apa dikatakan teman yanie tuh,dah jadi fitnah pulak..yanie pun turut kena tempias,yela menyebarkan cerita tak betul [huhuhu]

ermm..kita tunggu jela keputusan saman mantan permaisuri dengan fail Pembelaan uncle
10 Komentar untuk "Uncle seekers terjah blog yanie?"

tak habis2 uncle seekers ni haha..

tah pape tah uncle seek ni kan? huhu memang sick la!

wan@ hahaa..die kn hot!:P

suzie@ kekeke..lme2 die yg gile! opsss

semakin ntah hape2. haduui

adoiyaiii....xboley bla btol la..

xsaba aku nk tggu sape menang

tp kn betol la kate die....logik la...sbb ramai sgt sihir permaisuri....(bukan nk fitnah tp org diraja pon ade terlibat)....biasa lahhhh huhuh

bte aku tagged ko tok segmen hebat ni...

http://nadey-nadeyslam.blogspot.com/2010/12/segmen-mari-masuk-blog-larian.html

join tau leh naik trafik blog

memang menyampah tengok dia..gila hantu..ekekeke..budak2 pempuan yg jadi pengikut dia pun sama jugak mcm dia..kikikikiki....munguks...hikhikhik

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info