YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Seluar dalam mempengaruhi mood si pemakai



Survey ini dilakukan di Amerika Syarikat.Rata rata wanita disana mempunyai 21 seluar dalam dan mengangap sekiranya seluar dalam tersebut tidak menarik akan mempengaruhi mood mereka.Sebanyak 47% perempuan yang disurvey merasa lebih seksi dan lebih percaya diri jika mengenakan seluar dalam yang baik atau menarik.


Berikut adalah jawapan survey rata rata menjawab :

-mood mereka akan dipengaruhi jika menggunakan pakaian dalam yang tak menarik atau tak selesa
-35% wanita yang disurvey mempunyai lebih 35 helai seluar dalam [hehehe]
-65% membeli pakaian dalam berwarna neutral kemudian putih dan hitam amat digemari.
-56% melipat terlebih dahulu seluar dalam bersih tetapi 27% memasukkan ke dalam almari
- [hehe] ni lagi dasyat, 1% mengaku keluar rumah tanpa memakai seluar dalam


sumber dari www.shopsmartmag.org

* Anda setuju seluar dalam mempengaruhi mood anda? [hehehe]
9 Komentar untuk "Seluar dalam mempengaruhi mood si pemakai"

macam mane lak kalau yg pakai boxer je??

@nurul,mestilah ada hikhik

pokcik suka pakai boxer je...huhuhu seluar dalam ni sangat2 menyendatkan organ2 dalaman :P

@fariq,yang tu kna wt survey sndr le kuikui :P

yanie, haha boleh pula macam tu eh.. nasib baik lah kita kat malaysia ni tak de nak tayang2 seluar dalam kat orang.. hahaha kelakar lah..

wow yang kat 1% tuh.. hahaha :P

hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahha

terbaik entri ni
BG AKU YE!!!!!!!!! tiap2 arini pas mandi aku akan usha almari aku lame2 nk pkai spender warne pe k!!!!!!!

hhehee.. *malu nk jawab =P

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info