YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Hati hati ketika membeli susu bayi



Berhati-hati ketika membeli susu bayi.Di China,sejumlah bayi mengalami peningkatan hormon yang mengakibatkan perkembangan cepat pada payudara mereka.Sampai saat ini mangsa tersebut terus bertambah.

Penyebab pertumbuhan payudara tersebut dari susu Serbuk Balita yang mengandungi hormon seks.Paling menakutkan kesan dari susu tersebut memberikan kesan satu di antara 5.000 hingga 10.000 bayi yang ditumbuhi bulu di bawah ketiak dan bulu kemaluan serta pertumbuhan yang cepat.


Di China selalu sangat berlaku benda benda macam ni kan.Ingat lagi tak artikel lelaki China mempunyai payudara terbesar didunia?. Adakah ini bersangkut paut dengan artikel diatas? [hahaha] pelik pelik je sekarang ni,macam macam benda pelik berlaku.
13 Komentar untuk "Hati hati ketika membeli susu bayi"

china nie slalu jer wat masalah...dulu ingat tak pasal susu beracun..china gak yg start..fuhhh...takut tol laa dgn barang2 keluaran diorg nie

ishh kecian dak tuh ><

bahaya susu made in china ni...

haish bahaya jugak ye.kecik2 payudara dah membesar camtu.hee

bagi aje susu ibu, buat pe nak bagi susu lembu.haih

waduh, biar betul ni yanie.. huhuhuu ni yan gmacam nak je minum susu tuu hik hik hik..

tapi baby tak leh amik sian lah baby tu kang bernafsu lak baby tu kan.. huhu

tq for the information...lpas ni kna lebih berhati2...

susu tu sesuai utk pempuan yg nak sgt besokan payudara je,, tak gitu cik yanie?? ngeh3x..

cina mmg suka wt produk xguna akal....
orng xbersalah y merana

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info