YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Inikah anjing paling terkecil didunia?



Inilah anjing terkecil didunia,anjing ini diberi nama Scooter,anjing keturunan Malta ini, hanya memiliki tinggi 7,5 cm. Anjing berusia enam bulan itu dapat duduk disebelah cawan dengan baik sekali.

Pemilik anjing tersebut,Cheryl McKinight yang berasal dari Auckland, Selandia Baru yakin bahawa anjing berbulu putih peliharaannya adalah anjing terkecil didunia.Anjing tersebut begitu kecil sehingga Cheryl McKinight memakaikan baju khas berwarna ungu agar tidak terpijak.Menurut McNight, anjingnya 2,5 cm lebih kecil dibandingkan anjing terkecil di dunia saat ini yang dipegang Boo Boo milik warga AS.

haa menurut McNigh, Scooter ni begitu kecil sampai boleh duduk di salah satu cawan kopi McNight gunakan tetapi ada beberapa kelemahan pada Scooter ukurannya begitu kecil sukar nak bawa berjalan jalan dan McNight tidak jumpa rantai anjing yang sesuai untuk scooter .Anjing comil ni suka makan telur setiap pagi [kekeke] dah macam manusia lak dan tidur dalam kotak kasut [huhu]


[hehe] kucing terkecil takda ke?kucin paling besar dah jumpa,yang kecil belum ada lagi kan.[huhu]
10 Komentar untuk "Inikah anjing paling terkecil didunia?"

keciknyaaaaaaaaaa!!! wuu~~

anjing ni pkai bateri size ape..???heheheee

eh.mcm tedy bear jek..hehe

cumel tp haram nk pegang...haha...mat saleh suke la anjing2 kiut nieyh

cutenyer. bulu putih sungguh. haha :)

@fatin,kekee tau tape..tecik aje kn

jln2 masa malam bleh terpijak ooo anjing nie.haha!

comelnya anjing ni..seb bek haram kalo tak dah lame bela :P

aku suke anjing doh aarghhh sejak aku keje kt klinik haiwan ni ari2 aku jumpe anjing cumel2

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info