YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Irwansyah bakal berkahwin pada Januari (2011)








Haish! yanie baru tahu Irwansyah nak kahwin tapi tarikh perkahwinan mereka ditunda pada 15 Januari.Dulu tak silap Irwansyah ni bercinta dengan Acha,korang ingat lagi tak?tub tub depa ni kahwin dengan orang lain [hikhik] bakal isteri Irwansyah ni namanya Zaskia Sungkar,kemungkinan pelakon or penyanyi.

Gambar gambar atas tuh masa dorang tengah try2 baju pengantin.Gambar pertama bajunya cantik tapi agak seksi [hehehe]

"selamat pengantin baru la ye,artis indonesia ni lebih kurang macam artis artis kita juga (bercerai) harap kekal lah hingga akhir hayat..amin.

6 Komentar untuk "Irwansyah bakal berkahwin pada Januari (2011)"

tgah top skg pnceraian Geng Shati Bdansa..fuhh 7pasangan bcerai..xsgka..badi tol pentas shati bdansa hukhuk..

yanie bukan xsilap dia bercinta dgn acha tp mmg betul kan..

hehe...

hope dorang kekal la kan..

alahai betuahnya wanita tu.hehe congrat to them :D

pilih tarikh tahun la tu..1/1/11
cantik tu

yanie............ betul ke ni??? arghhh tidak!! pencinta wanita ku!! T__T

muke irwan cm laen je..hee..

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info