YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Sinetron Bukan Diriku,menggantikan "Cinta Kirana"

Sinetron cinta kirana sudah pun memasuki minggu akhir,last episode Cinta Kirana pada 20 Dec ni.Tadi dekat tv ada tunjukkan sedikit ulasan sinetron Bukan diriku akan menggantikan Cinta Kirana. menarik dan best cerita tuh.tak sabar pulak nak tengok [heheehe]


(Gambar dari Facebook Bukan Diriku)



sinopsis Bukan Diriku

Ryo dn Ayla, adalah sepasang kekasih yang bekerja di sebuah perusahaan advertising. Ryo seorang perahsia, dia sangat susah menunjukkan perasaannya, bahkan pada Ayla sekalipun. Kerana sifatnya begitu inilah yang buat Ayla tidak pernah tahu,bagaimana perasaan Ryo yang sebenarnya. Ayla selalu menyangkakan, Ryo tidak begitu mencintai dia. Semenjak mereka menjadi pasangan, Ryo belum pernah mengucapkan kata-kata cinta pada Ayla. Ryo bahkan kerap kali,melupakan janjinya dengan Ayla.

Kesal dengan sikap Ryo, Ayla meminta putus.Namun Ryo sangat mencintai Ayla. Ia berusaha berbaik dengan Ayla.

Di hari ulang tahun Ayla, Ryo menyiapkan persiapan. Ayla sebenarnya tdk mahu datang, namun Marina, teman satu pejabat Ayla,memberitahu bahawa Ryo menyiapkan hadiah istimewa untuknya. Ryo menyiapkan cincin yang dibeli bersama Marina. Ayla terkejut dan langsung pergi ke tempat Ryo.

Saat Ayla akan melintas, sebuah kereta muncul dan hampir melanggar Ayla. Ryo berlari menyelamatkan Ayla. Ayla selamat, tapi Ryo mati.

Tapi cerita tidak berakhir begitu saja. Ryo masih sangat mencintai Ayla dan tidak ingin meninggalkannya. Ryo akhirnya masuk ke dalam badan Ariel, orang yang sudah melanggarnya. Ariel orang yang sangat sombong,dan rela melakukan apa saja, untuk kepentingannya. Ariel ternyata anak pemilik perusahaan tempat Ryo bekerja.

Ryo yang sudah berada dalan badan Ariel. berusaha mendekati Ayla,tapi Ayla terus menolak kehadirannya kerana Ayla sangat membenci Ariel.

Masalahpun semakin banyak menimpa Ryo. Kehidupan Ariel yang dulunya"jahat" membuat kesulitan demi kesulitan mendatangi Ryo. Kematian seorang lelaki bernama Anton, yang usahanya dihancurkan oleh Ariel dan hubungan gelapnya dengan Marina adalah beberapa masalah kecil yang membuat Ryo bingung.

Ryo juga harus menghadapi kenyataan, kalau Ariel sudah mempunyai seorang tunang, Livi, anak pemilik perusahaan pusat dibawah perusahaan milik orang tua Ariel. Saat mereka sedang memilih baju pengantin, Ryo memutuskan pertunangannya dengan Livi. Livi malu. Hal ini, membuat ayah Livi, dendam pada Ryo, dan berusaha untuk menghancurkan hidup Ryo.

Ryo tidak boleh mengatakan pada Ayla, kalau dia adalah Ryo yang sudah mati, dan sampai bila pun dia tidak akan boleh menyatakan rasa cintanya pada Ayla. Menjadi Ariel adalah pilihan terbaik, kerana Ryo dapat terus berada disisi Ayla, namun disisi lain, Ryo juga tidak boleh menerima kenyataan, kalau Ayla akan melupakan Ryo yang sebenarnya.

Bagaimana cerita seterusnya? Apakah Ryo yang sudah menjadi Ariel, boleh merebut hati Ayla? Bagaimana dengan semua masalah Ariel yang harus diselesaikan oleh Ryo. Apakah, Ryo akan memberitahu Ayla,siapa sebenarnya dia?



Waktu tayangan :21 Dec 2010
Jam : 6:30 petang (Astro Ria)

Pelakon, Baim Wong,Ririn Dwi Ariyanti,Bertrand Antolin
13 Komentar untuk "Sinetron Bukan Diriku,menggantikan "Cinta Kirana""
This comment has been removed by the author. - Hapus

aish.. mcm dah ada citer ni tadi.. haish.. ke yang oura tengok tadi. cuma the making off jer. ish. tamo tengok. baim wong x smpi abish.. uwa..
oura shre yea..

@ the making je tuh hikhik..td tgk pn cm besh:P share jela..sinopsis die pn yanie mik kt FB bukan diriku [huhu]

wah
x suke sgt2 tgk sinetron!!!!

@lelaki ini: hahahaa..xske tayah le tgk ;p

dik sayams..ehee
mencik tgk cite cinta kirana tue.
sbb xhabis2 lg.huhuhu

sb adik xmokuar gak..seploh kali refresh da.ahakss

@kaka mulan tomel,tau tape..nek muak lak tgk cite cinta kirana byk sgt knflik,dik tecik da tau ending die hihihi..mls nk tgk :P

aa..td cbox xley view huhu

Suka Nia Ramadhani that is y tgk Cinta Kirana...Tapi sinetron yang bakal ganti ni macam best pl. Thanks for the info.

bez ke cte tu? ak xde mase nk follow la

Annie@ mnat eh Nia?uhuk..mmg besh pn cite bukan diriku..hikhik..sme2 der :)

cerita baru ni cam best je, =)

sgt bosan dgn sinetron +_+
knapa la ada sinetron di malaysia..waaa~~
xsuka sinetron!!!
sinetron 6.30 ptg menghalang wyna nk tgk cerita kat tv3 ;//
mak n adik asyik tgk sinetron kerjanya~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info