YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Betul ke,Miyabi penyebab bencana Tsunami Mentawai dan Gunung Merapi di Indonesia


(miyabi yang cun melecun)


Ewaaahhh..sekarang kemain rancak lagi ye yanie bergosip [hikhik] korang kenal tak siapa Miyabi ni?cik abang yang tengah baca ni mesti duk tersenyum2 kan,mana tak nya Miyabi ni pelakon porno star gitu [hahaha].Korang percaya tak bencana Tsunami Mentawai dan Gunung Merapi di Indonesia disebabkan "si Miyabi" [hahaha] apa pulak kaitannya?sebenarnya kenyataan tu dikeluarkan oleh Front Paranormal Indonesia (FPI).Haa Front Paranormal kononnya dah kaji penyebab/punca bencana Tsunami Mentawai dan Gunung Merapi ,kenyataan dorang makin kuat bila kedatangan Miyabi ke Indonesia.Masuk akal ke semua ni?

Kononnya kesucian tanah mereka dinodai oleh seorang wanita tak bermoral.Yang ni lagi dasyat,untuk mencegah bencana tu terus berlaku Front Paranormal menyuruh usir Miyabi dari Indonesia. Cara kedua pula dengan usir Ariel, Luna Maya, Cut Tari, Dewi Perssik, Krisdayanti, Ahmad Dhani, Mulan Jameela dan Julia Perez dari Indonesia.


[hahaha] dah macam menyimpang dah dorang ni.Bukan ke setiap kejadian yang berlaku sudah ditentukan oleh Allah.Payah juga nak komen pasal isu ni.Apa pendapat korang pasal isu ni ye?komen sikit [hikhik]
9 Komentar untuk "Betul ke,Miyabi penyebab bencana Tsunami Mentawai dan Gunung Merapi di Indonesia"

hu3..pelik juga si peramal indo nih..ha3

menyimpang dari ajaran asal ISLAM..semua tu ketentuan la indonesia! hu3

Kesian kalau semua nk di halau keluar..dorang nk dok mana nanti..jgn singgah malaysia ya..he3

indon ni memang pelik2 la.pikir tak pakai otak sangat.main hentam je.mungkin betul maria ozawa ni salah satu sebab negara mereka dilahanat dengan bencana.tapi banyak lagi sebab kot.diorang suke fitnah malaysia.hehehe.

sensitif nye isu nih,kalo nk btol2 usir bek usir je sume org bia ulama jew duduk sana kan..kite tgk lak ade ke x bencana blaku,kalo dah ktentuan dr yg atas,xboleh nk kate pe kena la terima qada' dan qadar..hmm.."wallahualam"

kuang3. mcm2 diorang nih. tak msuk akl meyh. huk3 entah lah. hahaha.

hihihi ... no komen .. btul jgk ckp sis yanie tuh .. dtg dari Allah~

*artis yg dihalau tu nk hijrah mne ntah.. hahahah

semuanya ketentuan Allah tp ia blkau sbg peringatan kpd kita yg sentiasa lalai n tlalu taksub pd duniawi.

@yanie J
tah la dorang ni tlalu sgt pcaye mnde yg karut mngarut ni,klo x sb miyabi pn,asenye kt indon nun tu pn ade plakon porno gk [hikhik]lg hebat rasanya :P
kita kna pcye pd qada' dgn qadar...

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info