BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Selebriti paling dicari 2010


Dari pencarian teratas 2010,Yahoo.com melaporkan enam dari mereka adalah selebriti.Beberapa di antaranya memang sangat popular, mulai dari ikon fashion, penyanyi, hingga artis. Berikut adalah lima selebriti yang masuk dalam pencarian teratas untuk 2010 versi Yahoo.com.


1. Justin Bieber, penyanyi muda asal Kanada ini dinobatkan menjadi selebriti paling dicari.Dengan konsert keliling dunia, album yang terjual berjuta juta unit,dan empat penghargaan dalam American Music Awards,secara langsung menjadikan Bieber penyanyi remaja popular.

2. Lady Gaga, penyanyi berasal New York ini memang selalu menjadi topik pemberitaan di setiap media pada 2010.Mulai dari kontroversi mengenakan gaun berbahan daging yang digunakan saat menghadiri MTV Video Music Awards 2010.Saat ini lady juga masih mendapat gelaran The Queen of Twitter dengan jumlah follower terbanyak mencapai 7.425.678.

3. Kim Kardashian,bintang kelahiran realiti show ini memang terus melambung namanya saat membintangi realiti show,The Kardashians.Namanya terus dicari di internet setelah menjadi cover majalah W Magazine.


4. Miley Cyrus, penyanyi remaja berusia 18 tahun ini namanya mula dikenali melalui video muziknya sendiri Who Owns My Heart yang sempat dikecam oleh organisasi orang orang tua kerana berpenampilan menjolok mata.

5. Megan Fox, artis seksi ini juga ternyata masuk di dalam pencarian teratas setelah dirinya membintangi filem ketiga terbarunya Transformers.Berita pernikahannya dengan Brian Austin Green masih diperkatakan oleh pihak media.
8 Komentar untuk "Selebriti paling dicari 2010"

ni ranking sama yg ada Siti Nur Haliza dan Hanis Zalikha tu ea?

nama kawan punya tak kuar gak,,
adeh.. macam mana nak masuk paper camni,, heheh


wah smart la yg macam spider tu..
[spider ke tu??? heheh]


BPM: Entri Khas Untuk Cik Ain Zulaikha

yani..hehe..bira rasa..bira pun akan tercalon gak ni..hahahahhahaha

xminat justin bieber ni.....lagu ntah pape ntah...baik layan m daud kilau )

den no 11 rasenyer, haih, lagi satu je naak masuk top10

hah? asal nama ain tak de? T_T hahaha

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info