BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Lelaki Cina memiliki payudara terbesar didunia



Tidak percaya?itu lah hakikatnya yang dialami seorang lelaki cina memiliki payudara terbesar didunia. lelaki itu bernama Guo Feng, merasa malu kerana sering menjadi bualan mulut penduduk ditempat tinggalnya.Beliau yang berusia 53tahun itu sering memakai baju yang agak tebal bagi menutupi tubuhnya walaupun dalam keadaan panas,kesian kan? [huhu].

Guo Feng mengaku dirinya telah menghabiskan banyak wang untuk melakukan pemeriksaan atas penyakitnya itu. Namun semua yang dilakukannya itu hanya berakhir dengan kegagalan.Sampai beliau terfikir penyakit yang dialaminya itu sebagai keajaiban dunia.

Doktor yang pernah merawat penyakit Feng ni pun tak mengambil risiko sebelum mengetahui penyakit sebenar beliau.Menurut doktor Zhang Lilan yang juga doctor yang merawat Feng mengaku sejak bekerja sebagai doktor selama 30 tahun,mengaku baru pertama kali melihat pesakit seperti ini di klinik tempat dia bekerja.

Tambah doktor Zhang Lilan lagi,sepanjang pemeriksaannya beliau tidak menemukan sebarang gangguan genetik pada tubuh Feng.Malah payudara Feng tidak mengalami apa apa masalah.Dalam darah Feng pun tidak menunjukkan sebarang masalah.


Menurut doktor Zhang Lilan,masalah atau penyakit yang dialami Feng berkemungkinan terjadi timbunan lemak di sekitar dadanya. doktor Zhang Lilan juga menyakini Guo Feng merupakan lelaki pertama yang memiliki payudara terbesar di dunia.

Sumber dari detikpos.net
6 Komentar untuk "Lelaki Cina memiliki payudara terbesar didunia"

kalah owg pempuan:XD

bis tu pompuan dlm pic tu buat sexual harashment k ape tu? haha

aarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tetek die mcm tetek pmpn!!!!!!!! aarghhh ni mesti ramai rabe die ni!

wew,, bisa begitu.. serem bner,,

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info