BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Rihanna Dituduh Ala Lesbian Dengan Seorang Model


Rihanna Lesbian | Model Seksi Tajah Burton



Penyanyi asal Barbados, Rihanna, kembali ditimpa masalah.Ini terjadi apabila seorang model bernama Tajah Burton berkata penyanyi berusia 22 tahun itu seorang lesbian serta pernah bercinta dengannya.

Hal ini diberitahu sendiri oleh Tajah BurtonLow Down Dirty Shame. Dalam wawancaranya dengan The Sun, dia mengatakan tidak ingin menyebutkan nama penyanyi yang popular dengan lagu Umbrella dan Take a Bow.

"Kami memiliki hubungan yang sangat dekat.Kami memesan makanan, menonton television, biasanya Saya mendengarkan muziknya bersama-sama.Muzik adalah kehidupannya," kata si model asal San Diego.

"Ini kemudian menjadi sesuatu yang berbau seksual namun hubungan ini hanya berlangsung selama dua bulan kerana dia sangat sibuk dan banyak yang terjadi dalam kehidupannya," kata Tajah.

"Saya katakan dia seorang biseksual.Ini sungguh menyenangkan.Sesuatu yang tidak disangka-sangka dan seks sungguh luar biasa di antara kami. Namun, ada satu hal, kami memiliki hubungan yang sangat dekat. Ia memberikan inspirasi dan membantu satu sama lain," jelas Tajah.

Meski belum memberikan respon, tetapi penyanyi yang lahir pada 20 Februari 1988 ini pernah mengaku di tahun 2009 jika dia boleh saja tertarik kepada perempuan. "Saya boleh memiliki hubungan cinta dengan seorang perempuan," katanya

sumber :http://www.tribunnews.com/2011/01/31/rihanna-dituduh-ngeseks-ala-lesbian-dengan-seorang-model
2 Komentar untuk "Rihanna Dituduh Ala Lesbian Dengan Seorang Model"

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info