BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

MATI kerana KFC



Waspadalah! yang suka dan hobi makan KFC bukan nak menakutkan hanya sekadar mengingatkan untuk lebih menahan diri dari makan yang berlebihan, bukankah segala yang berlebihan tidak baik. Inilah yang dialami Sharon Mevsimler (40), seorang ibu dengan berat 286 Kg yang beberapa waktu lalu dinobatkan harian The SUN sebagai Wanita Tergemuk di Inggris, akhirnya meninggal dunia kerana kemaruk makan KFC

Seperti diberitakan The SUN, Sharon sebenarnya sedang menjalani program diet di sebuah Hospital di Chelmsford, Essex, Inggris. Tapi secara diam-diam, keluarganya terus memberinya ayam, ikan, dan kerepek.


Sharon memang meminta keluarganya untuk membawa makanan ke Hospital tempatnya menjalani program diet. Sejumlah saksi juga melihat keluarga Sharon membawa makanan segera itu (KFC)tersebut untuk anaknya. Akhirnya, Sharon meninggal akibat serangan jantung.



Berat badan Sharon yang terus bertambah mengakibatkan paru-parunya mengalami tekanan.Sharon pun memerlukan bantuan tangki oksigen untuk bernafas.Berulang kali pula Sharon diperingatkan bahawa makan berlebihan akan membunuhnya.Namun,dia enggan untuk berhenti.Padahal dia pernah menjalani operasi dengan biaya £ 30 ribu pada awal tahun ini untuk memasang pita pengikat di perutnya. Hal itu dimaksudkan untuk mengendalikan nafsu makannya.

Keluarga Sharon telah menyiapkan pemakaman untuknya.Sebuah keranda berukuran sangat besar tengah disiapkan. Kematian Sharon terjadi hanya beberapa bulan setelah Paul Mason dari Ipswich yang dinobatkan sebagai lelaki Inggris terbesar kerana berat 444 Kg,menjalani operasi.
1 Komentar untuk "MATI kerana KFC"

kesian die~
tp tue lah penangan coz being addicted to kfc~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info