BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

AisKrim Di Buat Dari Susu IBU


Sebuah kedai Aiskrim di London lain dari yang lain,mana tidaknya kedai ini menjual aiskrim berbahan dari air susu (ASI).Icecreamists, yang berlokasi di Covent Garden, menamakannya Baby Gaga dan dijual seharga 14 pound.Victoria Hiley, 35, dari Leeds, menyatakan 30 ons ASI cukup untuk melayani 50 pesanan. Namun perusahaan itu mencari lebih banyak perempuan untuk bekalan susu dan mereka memberikan 15 pound (Rp 214 ribu) untuk setiap 10 ons yang dihasilkan melalui pam payudara.



Resepinya mencampurkan ASI dengan vanila Madagaskar dan perasalemon, yang kemudiannya dicurahkan ke aiskrim.Pelayan berkostum Baby Gaga melayani permintaan aiskrim itu dalam gelas martini yang diisi dengan campuran aiskrim ASI.Nitrogen cair kemudian dituangkan ke gelas melalui suntikan dan diberikan dengan roti panggang. Pesanan itu dapat disertai dengan wiski atau koktail lain sesuai dengan pesanan.



13 wanita telah sukarela menderma ASI mereka.Untuk menjaga standard tinggi, pemeriksaan kesihatan air susu ibu sama dengan yang digunakan NHS untuk memeriksa penderma darah. Victoria bekerja bersama-sama dengan wanita yang mempunyai masalah menyusui bayi mereka. Dia mengatakan dirinya percaya jika orang dewasa menyedari betapa enak ASI, ibu-ibu baru akan untuk menyusui bayinya. "Anda boleh membuktikan bahawa ini adalah aiskrim yang sihat.





sumber
3 Komentar untuk "AisKrim Di Buat Dari Susu IBU"

ish.. apa la rasanya.. hehe

no komeng.....

Pngen cb ngerasain, hehehe,,,

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info