BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Manusia Anjing| Ditempel Mukanya Dengan Kepala Anjing [Foto Ekstrim]

Manusia Anjing| Ditempel Mukanya Dengan Kepala Anjing [Foto Ekstrim]. Wajah Pemuda ini Ditempel Bangkai Anjing Untuk Jadi Manusia Anjing Asli, kemudian heboh para pengguna laman sosial di Brasilia seorang pemuda yang mengambil kepala anjing yang sudah mati untuk ditempelkan ke wajahnya dengan alasan seni dan selepas operasi pemuda itu tampak benar benar manusia anjing huhu



pemuda ini sengaja menempelkan bangkai kepala anjing agar tampil bak manusia anjing asli|Foto Ekstrim|


Sejak 25 Januari lalu, foto proses pemedahan wajah manusia anjing ini tersebar luas di laman sosial microblog. Terlihat dengan jelas bagaimana proses penggabungan kepala anjing ke wajah pemuda ini hingga wajahnya benar-benar terlihat sempurna menjadi manusia anjing.

Namun seperti dikutip ruanghati.com dari sebuah media Forum setempat mengatakan bahawa para ahli berpendapat hal itu tidak akan bertahan lama kerana darah manusia dan anjing berbeza dan tidak mungkin disatukan sehingga lama kelamaan kepala anjing yang menyatu tersebut akan membusuk!


pemuda ini sengaja menempelkan bangkai kepala anjing agar tampil bak manusia anjing asli|Foto Ekstrim|


Memang semakin pelik perilaku orang sekarang,dah molek muka macam tuh nak diubah pulak huhu.Bersyukur sahaja lah atas Kesempurnaan yang DIA kurniakan,ni nak merubah jadi wajah binatang seperti anjing.Macam2 daaa..

sumber: http://unik13.info/2011/02/ekstrim-manusia-anjing-pemuda-tampan-operasi-wajah-ditempel-kepala-anjing-foto-ekstrim/
Photo Credit : ruanghati.com
2 Komentar untuk "Manusia Anjing| Ditempel Mukanya Dengan Kepala Anjing [Foto Ekstrim]"

ish2... heran betul manusia sekarang... (psst.. jangan lak nti buat entry manusia jadi cekodok)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info