BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

[Photo Unik] Anak Lembu ANEH Bermulut Serigala

[Photo Unik] Anak Lembu ANEH Bermulut Serigala. Anak Lembu Bermulut Serigala Hebohkan Warga Madura. Seekor anak lembu aneh menggemparkan warga Dusun Katuje Desa Beraji Kecamatan Gapura Kabupaten Sumenep, Madura. Anak lembu jantan itu lahir dengan bahagian mulut mirip mulut serigala.

Lidah menjulur keluar dan rahang bawah jauh lebih pendek. Bahkan, secara terus menerus menganga, layaknya serigala yang mencari mangsa.Meskipun keadaannya terlihat sehat tetapi susah makan atau minum.Anak lembu yang lahir pukul 08.00 WIB, Selasa (1/2/2011) kini menjadi tontonan warga setempat. pemilik lembu, Misnoto (50) mengatakan, hingga hari kedua kelahirannya susah disusui.



Selama induknya melahirkan anak ke 4,tidak pernah ada yang aneh mahu pun tidak normal. “Anak ke 5 ini mulutnya mirip serigala dan selama hamil tidak terlihat ada yang aneh,” Agar bertahan hidup, pemilik lembu rela memberikan susu dengan cara menggunakan botol kecil.Setiap hari, tidak kurang dari tiga liter air dicampur susu segera. Sehingga keadaannya kelihatan tetap sehat.



Lidah anak lembu tersebut menjulur keluar dan rahang bawah jauh lebih pendek. Bahkan, secara terus menerus menganga,persis serigala yang mencari mangsa.|FOTO UNIK.


Dia mengaku sudah berjumpa dengan doktor haiwan agar mulutnya dijahit.Namun disarankan doktor agar dibiarkan, sebab jika dijahit, akan mengalami kesulitan mengunyah makanan. Bapak dua anak ini mengaku tidak pernah mempunyai isyarat apa-apa, baik sebelum dan sesudah anak lembunya lahir dari induknya.


sumber : http://surabaya.detik.com/read/2011/02/02/160941/1559149/475/anak-sapi-bermulut-serigala-hebohkan-warga-madura
2 Komentar untuk "[Photo Unik] Anak Lembu ANEH Bermulut Serigala"

eeuuuwww x nak makan lembu ni =="

btw yanie amiey letak link dekat post amiey as blogger yang amiey suka :D

http://vanilawhitechocolate.blogspot.com/2011/02/kenapa-menjadi-seorang-blogger.html

huhu amzing gila..dunia nak akhir zaman..~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info