BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Nenek 62 Tahun Tidur Dengan 200 Lelaki




Carol Bone,nenek berusia 62 tahun berasal dari Leeds ini ternyata memiliki sex drive yang cukup tinggi!

Meskipun memiliki penyakit radang sendi dan sakit punggung,tapi tidak menghalang dia berhubungan intim dengan lelaki lelaki di bawah umur.


Menurut pengakuan Carol – yang sempat menikah 2 tahun dan juga pernah menjalinkan relationship yang lama selama 21 tahun sebelum akhirnya berpisah kemudian dia berhubungan dengan 200 lelaki selama 2 tahun.

Selain itu Carol – yang gemar sex party dan meeting couples ini - hanya mencari ‘kesenangan satu malam’ atau casual sex.

“Aku hanya menikmati seks. Aku tidak mencari sesuatu yang serius.Cukup dengan relationship – aku ingin fun,” ujar nenek 7 cucu ini.

“Jika mereka menginap, aku memaksa mereka untuk tidur di ruang yang lain. Aku tidak ingin terbangun disebelah mereka,”ungkap Carol.


“Aku masak, memelihara cucu-cucuku, dan aku pernah berusaha menjahit baju,tapi itu bukan untukku.

Usia tidak bererti apa-apa.Aku benar-benar memiliki sex drive yang tinggi.
So, kenapa aku tidak boleh enjoy dengan diriku sendiri?” ujar Carol lagi.
3 Komentar untuk "Nenek 62 Tahun Tidur Dengan 200 Lelaki"

hape la nenek ni.. tak sedar diri. ^^

mak aih nenek ni.. sakannn :D

sabar jerla ngn nenek seperti ini ~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info