BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Misteri disebalik video YouTube


Misteri video youtube terlarang ini,kini mulai tersebar di pelusuk dunia mungkin kerana video ini sudah membawa kesan buruk,kisah ini bermula dari Mereana Mordegard Glesgorv.Dia adalah Urban Legend dimulai pada bulan April 2008.



Anda boleh mencari Video tersebut di YouTube dengan KeyWord “Mereana Mordegard Glesgorv”.Setelah mencari,anda tidak akan menemukanya.Jika anda beruntung,anda akan menemukan, Video yang mengambil masa 20 saat dengan seorang lelaki menatap tajam ke arah anda dan akan menyeringai pada 2 saat terakhir.Latar belakang tidak diketahui.

Video aslinya,mengambil masa 2 minit telah dihapus oleh YouTube setelah 153 orang mencungkil matanya setelah melihat video tersebut dan mengirim E-mail ke Pejabat Pusat YouTube di San Bruno.Tidak diketahui mengapa boleh mengirim email setelah matanya dicungkil.



Youtube akan secara berkala memasang 20 saat pertama dari video untuk memadamkan kecurigaan sehingga orang tidak akan pergi mencari hal yang nyata dan meng-uploadnya.Video tersebut ditonton oleh salah seorang staff YouTube dan berteriak selama 45 saat.Staf tersebut sekarang masih dirawat dan tidak boleh menggambarkan apa yang dia lihat.Orang yang berada bersama staff itu ketika staf tersebut melihat video tersebut hanya mendengar suara bernada tinggi dan mereka tidak berani untuk melihat paparan.

Orang yang meng-upload video tersebut secara misteri menghilang, IPnya tidak dapat dikesan dan orang tersebut tidak dapat dikenalpasti -sumber:kaskus.us-
4 Komentar untuk "Misteri disebalik video YouTube"

bace entry nie pon da tkot :(

nak tahu apa isi video tu hua2

menakutkan betul cerita dekat youtube.GRRR

yanie biar betul takot plak rase huhuhu ~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info