BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Restoran Toilet

Setelah di Taiwan,kini di China juga ada restoran dengan dekorasi serba toilet namanya Modern Toilet.Restoran ini terletak di Kunming Yunan,China.

Para pengunjung akan duduk di toilet atau jamban yang digunakan sebagai kerusi.Hanya kerusi dasar diletakkan seperti bantal untuk keselesaan pengunjung.Selain dari kerusi toilet dekorasi toilet juga serbaguna.Ada tempat untuk buang air kecil lelaki yang ditampal di dinding.Bahkan nama-nama menunya adalah 'bau' toilet.Seperti 'mangkuk tandas pot panas' dan 'kotoran goreng kayu'.



Menurut pemilik restoran ini,Xu Liang, restoran ini dikunjungi oleh lebih banyak orang dan banyak lagi.Sebahagian besar pelajar.Tambah Xu Liang "Mereka ingin merasakan pengalaman berbeza.

Xu Liang juga melakukan kajian sebelum membuka restoran ini,hasilnya sebanyak 20% ingin mencuba 60% tidak yakin dan 20% menggangap idea ini gila dan tidak boleh diterima.Namun beberapa perkara yang saling bertentangan benar-benar menghasilkan sesuatu yang unik dan boleh berjaya seperti tandas dan Restoran.

Seorang pelajar Yang Siwen mengatakan telah tiga kali makan di restoran ini sejak pertama kali dibuka dua minggu lalu.Pada awalnya dia berfikir "ya betul toilet dibuat Restoran,akhirnya dia memutuskan untuk mencuba.
3 Komentar untuk "Restoran Toilet"

di queensbay pon ade.kat penang :)

geli kot nak makan kat situ.. erkk =_=

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info