YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Rasa nak fensan ANA RAFFALI menang Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL)


-Ana Rafalli-


Aku baru sedar dari fensan selama 10 minit [hahaha],mana taknya tersentap sekejap bila lagu Ana Raffali dinobatkan sebagai Juara Lagu ke 25.Ok la dah nama pun keputusan muktamad layak atau tidak,puas hati atau tidak tuh dah rezeki Ana Raffali dan lagu 'tolong ingatkan aku' membawa tuah buat beliau.Tahniah kepada Ana Raffali!

Mesti selepas ni pelbagai persoalan timbul bagaimana lagu tersebut memenangi Anugerah Juara Lagu.




Lirik Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa ditebus hari

Chorus
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Ulang Chorus

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku
Kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita

6 Komentar untuk "Rasa nak fensan ANA RAFFALI menang Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL)"

tahniah pada ana raffali rezki dia tuh..padahal yuna pon hebat juga td =)

Tapi lagu dye not bad wat..
i like the melodi

memangpun,ramai lagi yang berbakat,tak jangka dia boleh menang last2 dia menang........

mungkin dia yang cipta lagu sendiri, dia mian muzik sendiri tak?

Tahniah ana rafalli.

Faizal Tahir over sangat.

sama la kita yanie...kak pun mcm tak percaya ni...tp dah nama rezeki dia kan...hehehe

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info