BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Aroma Ganjil 'Darah & Sperma' Perfume Lady Gaga


-Lady Gaga-


Bukan Lady Gaga namanya jika tidak mengundang kontroversi.Setelah membuat kontroversi dengan balutan busana daging mentah,kini Gaga akan memperkenalkan aroma darah dan sperma melalui pelancaran perfume peribadinya.

Gaga sudah mengumumkan akan membuat perfume peribadinya sejak akhir tahun lalu dan telah menandatangani kontrak kerjasama dengan perusahaan kosmetik besar,Coty Beauty.Perusahaan yang berjaya membantu sejumlah bintang dunia melancarrkan perfume pribadinya seperti: Beyonce, Jennifer Lopez, Kate Moss, and penyanyi Faith Hill.

Selebriti dunia seolah saling berlumba-lumba membuat perfume pribadi.Bukan semata demi kesenangan tetapi perfume selebriti terbukti menjadi ladang bisnes baru yang sangat menjanjikan dan mendatangkan keuntungan besar.

Data lembaga pusat data bisnes Euromonitor Internasional, menyebut perfume selebriti terlaris di dunia,yang menguasai perfume Amerika adalah milik Liz Taylor. Liz menguntungi US$67,2 juta pada 2008 dari penjualan perfume peribadinya, 'White Diamonds'.[ViVanews.com]
2 Komentar untuk "Aroma Ganjil 'Darah & Sperma' Perfume Lady Gaga"

klau nk jd kaya, pa2 pn boleh jadi..

bongek nye ladi gagap, bau sperm yg takleh bla tuh. haha

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info