YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Gara gara tunjuk Buntut,tak pasal pasal kena tahan dengan polis!



Inilah namanya dah tak ada kerja,p tayang buntut tu siapa suruh?tak pasal pasal kena tahan dengan polis.Kerja gila ni dilakukan oleh seorang wanita di TENNESSEE,Amerika Syarikat (AS).Wanita tersebut ditahan atas kesalahan berkelakuan tidak senonoh.

Rita Zambrano, melihat adiknya ditangkap oleh polis kerana melanggar lalu lintas.Tiba-tiba saja perempuan berusia 45 tahun itu mengangkat bajunya lalu menunjukkan buntutnya ke arah polis dengan maksud mengejek.

Polis akhirnya menangkapnya atas tuduhan melakukan tindakan tidak senonoh tetapi tidak lama kemudian diikat jamin.


sumber: http://international.okezone.com/read/2011/01/28/214/419171/pamer-bokong-seorang-perempuan-ditahan-polisi
3 Komentar untuk "Gara gara tunjuk Buntut,tak pasal pasal kena tahan dengan polis!"

adehhh xde keje tol dia nih ~

giler ah.. p tunjuk buntut nak wat hape?haish..

ngok ngek la pmpuan tu..hahaha...
masak la msia kalo ade pmpuan cmtu kat msia

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info