BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Lelaki ini berpacaran dengan 6 boneka seksi!


- Hockey,bersama boneka seksinya-


Seorang lelaki rela menghabiskan wang sebanyak 26 ribu dollar AS dengan menghabiskan masa bercuti dengan membawa enam boneka seksi.Lelaki bernama Dave Hockey (57) ini menganggap boneka seksi itu adalah kekasihnya.Dia membawa boneka tersebut melancong ke Stonehenge, Grand Canyon, dan air terjun Niagara.

Hockey yang sudah berkahwin dan berasal dari Nova Scotia Kanada, terbang dengan Realdoll’ yang bernama Bianca dan ‘Teddy Babe Deluxe’ Carey ke Inggris dan berkunjung keOxford, Wiltshire, dan Abergavenny, Wales.o. Hockey yang memiliki anak lelaki berusia dua tahun ini mengaku isterinya tidak menghalang hobinya itu. “Isteri saya paham itu adalah sekadar hobi saja.Dia tidak cemburu dengan boneka tersebut dan saya tidak akan melarikan diri dengan boneka seberat 36 kilo yang di perbuat dari silikon,”katanya.

Pada hari minggu,Hockey membawa kekasihnya bernama Bianca melakukan sky diving, berkuda, dan juga naik Harley Davidson.Boneka Bianca harganya 3.239 dollar AS. “Saya membeli boneka itu pada November 2006. Mereka nampak cute. Saya anggap boneka itu sangat cantik.Bohong jika lelaki tidak menyukainya,”katanya.Dia juga menghabiskan wang sebanyak 2.026 dollar AS untuk membelikan pakaian, mulai dari pakaian dalam hingga sepatu tinggi.
Sumber:[tribunnews.com]
4 Komentar untuk "Lelaki ini berpacaran dengan 6 boneka seksi!"

takde keja btol..huhuhu

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info