YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Syukur aku masih "Hidup"

Syukur ke Hadrat-NYA aku masih "hidup" dan masih bernafas disaat ini.Syukur Ya Allah! kau masih lagi memberi aku kesempatan,masih memberi aku peluang membaiki kesilapan yang pernah aku lakukan sebelum ni.ye! aku sungguh insaf dikala itu,apa yang terbayang ketika itu "ajal sudah menjemputku"


Petang itu,kelihatan awan sungguh mendung..tanda hujan akan turun.aku termenung seketika.Perasaan ku berbelah bagi antara malas dan tak tahu apa perasaan yang bermain-main sebenarnya.



Gambar: Hujan turun dengan lebat sekali b'serta kilat ketika itu.terdetik dihati apa itu satu rahmat atau petanda buruk?



Oh ya! sebenarnya aku keluar berjalan bersama keluargaku.setiap bulan sudah jadi kemestian kami akan keluar bersama.Tapi petang itu keadaan berlainan sekali.



Bulatan merah: kereta yang kami naiki hangus terbakar


sungguh insaf diri ini,sungguh menakutkan bila mengingatkan semula.syukur alhamdulilah kami selamat.Syukur aku masih lagi bernafas dan masih lagi disini..



Yanie J : tangan menggigil ketika menaip entry ni
38 Komentar untuk "Syukur aku masih "Hidup""

mlm smlm kul 830.keta tiba2 tbakar sndiri

are u ok dear?
cmne leh jd cmtue?

aiyo....
skrg banyak betul musim kereta terbakar...time tu ada dalam kete ke kat luar?

haizz~
abis tuh cmne??
sape dlm kete tuh??
nasib baek la xde pape yanie nih

ade2...tp da prasan bau hangit.syukur sempat kua.masa kua tu asap da kua..api da marak uhukk

mulan@ ok..tade cdera pe2 sb smpat prasan n cpt kua.sbnye tatau le derr..tbe2 je brasap n bau hangit

neidi@ kiteorg smpat kua sb da bau hangit,sib baek prasan klo x..iskkk :(

abis tuh.. xtau ke punca jadi cmtu?
pelik,, ttbe je brasap n t'bakar nih.. herm..

tatau le.t phak bkenaan siasat..."
huhu

ya allah yanie syukur selamat nadia baca pun meremang bulu roma takut pon ade alhamdulillah yanie n family selamat air bateri kering ke bis tu yanie cam na sekarang ok tak dear

tkotnyeee...
kak yanie ok x ni??

nadd@
erm tatau le dear..tbe2 bau hangit n asap kuar.keta tu baru lagi..tah la tatau le nk ckp cmne..syukur kami tade pe2..syukur sgt2

dik aja@ akak masih t'pranjat lg.tatau le ley tdo x ni huhu

syukur lh. nie mst ade pape nie smpi terbakar tibe2.
kak yanie ok??

takotnya,,alhmdulilah akk ok :)

jeera@ tatau le dik.akak msih tkejut neh huhuhu

Semasa mujahadah bertolak naik bas ke sesuatu tempat,masa tu mujahadah dok kat tepi pemandu kerana kehabisan tempat duduk.Masa tu hujan mengiringi kami.Mata hanya tertumpu pada langit dan dedaunan yang mendampingi kami.Lantas sejauh mata memandang mengingatkan bahawa satu hari nanti aku akan menyusuri jalan untuk bertemu tuhan..Air mata membasahi mengenangkan dosa2 ini...Allahuakhbar..:(

haa? astaghfirullah.. selamat semua ok..cane leh terbakar tu?

mujahadah@ syahdunya huhu

afiq@ tatau le sb pe..syukur semua slamat huhu

wowwww misteri nusantara ni....pape pun hope tabah menghadapi ujian dariNYA...

aj@ ok mmg ok,tp msih nga tkejut lg ni.smlm nk tdo ssh uhukkk

syukur lah kalau yanie selamat...tak tahulah kalau apa-apa yang berlaku pada yanie nanti...

mesti ramai yang sedih kalau ada blogger yang ditimpa musibah... termasuklah pendekar...

pendekar@ mmg syukur sgt2..klo pintu t'lock mmg tatau le nk ckp cmne derr

thx pndekar

nasib baik cepat...ada hikmah di sebaliknya..syukur yanie semua selamat...

ya Allahhhhhh syukur la......emm takotnye

nadey@ mmg syukur sgt huhu tp aku mcm tringat je beb,klo tgk api uwaa..mst tbyg2 iskk

alhmdulillah smuanya ok kn....

syukur alhmdulilah smua slamat huhu..kami ok tade cdera pe2,smpat kua sblm keta tu tbakar

kereta u terbakar?
Ya ALLAH. semuannya selamat kan?
Alhamdulillah :)

Afiqah@ ye syg huhu...hangus smuanye.
syukur kami semua slamat,tade cdera pe2.

naseb sume selamat lega ~

ya ALLAH...camner jadi camni..???

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info