YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Sejadah bercorakkan muka babi


Gambar dari Mymetro



Niat seorang anak saudara mengerjakan solat terbantut sejurus mendapati sejadah yang dibelinya bercorak dan mirip muka dan kepala babi.Sejadah tersebut dibeli dari sebuah kedai yang menjual secara lelong iaitu tiga helai RM10 enam bulan lalu.


Anda dinasihati supaya memeriksa sebelum membelinya,almaklum lah harga pun murah dijual pula secara lelong.Bewaspada lah..."

Isu yang menyentuh sensitiviti umat Islam sesuatu yang ‘panas’ dan perlu dielakkan sebaik mungkin demi kepentingan bersama kerana ia membabitkan kesucian dan maruah masyarakat Islam sama ada corak berkenaan sengaja dilakukan atau sebaliknya.Sama sama lah kita menyelamatkan akidah kita dan umat yang lain...


Ikuti berita penuh di Mymetro
17 Komentar untuk "Sejadah bercorakkan muka babi"

huh . nseb baik sedar awl . kdg2 ssh gk nk cam corak kt sjadah sb trlalu abstract . huhu , tp lps ni diba sure wspada ! cehh :)

erm.
mmg kene hati2 nak beli apa2 pon :0

astaghfirullahalazim.. T______T mcm2 cara diorang guna nak kenakan kita semua.. T______T perlu lebih hati2 lepas ni..

macam2 cara nak menjatuhkan islam pd dunia sekarang ni ye hurmmmm

ish3.. arit patung budha, skrg babi pulak,... beware la semua..

diba@ brg mura2 slalu cmtu,kena cek dlu lg2 lelong..huhu

queen @ huhu..mcm2 la skunk ni

mungkin kelihatan macam tuh jer kot..mana tau corak yg kebetulan.

qaseh@ tula...kdg2 kita ta pasan..jd kena bhati2 la ;/

qaseh@ tula...kdg2 kita ta pasan..jd kena bhati2 la ;/

AhmadJo@ apa nk jd skunk ni...iskk..mcm2 le

biskot@ ntah la awak..huhu

aik..ni pon ngah bce paper sal bnder nih hehe

gila betoi , kalau i pun i tak perasan -___- haihhh
lepas nih kena belek2 dulu sblum beli , hee :D

sepak kang org yg buat tu baru tau
isshhhhh -.-

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info