Sejadah bercorakkan muka babi


Gambar dari Mymetro



Niat seorang anak saudara mengerjakan solat terbantut sejurus mendapati sejadah yang dibelinya bercorak dan mirip muka dan kepala babi.Sejadah tersebut dibeli dari sebuah kedai yang menjual secara lelong iaitu tiga helai RM10 enam bulan lalu.


Anda dinasihati supaya memeriksa sebelum membelinya,almaklum lah harga pun murah dijual pula secara lelong.Bewaspada lah..."

Isu yang menyentuh sensitiviti umat Islam sesuatu yang ‘panas’ dan perlu dielakkan sebaik mungkin demi kepentingan bersama kerana ia membabitkan kesucian dan maruah masyarakat Islam sama ada corak berkenaan sengaja dilakukan atau sebaliknya.Sama sama lah kita menyelamatkan akidah kita dan umat yang lain...


Ikuti berita penuh di Mymetro

EIYADIBA said...

huh . nseb baik sedar awl . kdg2 ssh gk nk cam corak kt sjadah sb trlalu abstract . huhu , tp lps ni diba sure wspada ! cehh :)

MiMiEy :) said...

erm.
mmg kene hati2 nak beli apa2 pon :0

Queen F said...

astaghfirullahalazim.. T______T mcm2 cara diorang guna nak kenakan kita semua.. T______T perlu lebih hati2 lepas ni..

Qaseh dalia adelia said...

macam2 cara nak menjatuhkan islam pd dunia sekarang ni ye hurmmmm

ahmad jo said...

ish3.. arit patung budha, skrg babi pulak,... beware la semua..

Yanie J said...

diba@ brg mura2 slalu cmtu,kena cek dlu lg2 lelong..huhu

Yanie J said...

adik mimi@ ye2 hikhik

Yanie J said...

queen @ huhu..mcm2 la skunk ni

biskut said...

mungkin kelihatan macam tuh jer kot..mana tau corak yg kebetulan.

Yanie J said...

qaseh@ tula...kdg2 kita ta pasan..jd kena bhati2 la ;/

Yanie J said...

qaseh@ tula...kdg2 kita ta pasan..jd kena bhati2 la ;/

Yanie J said...

AhmadJo@ apa nk jd skunk ni...iskk..mcm2 le

Yanie J said...

biskot@ ntah la awak..huhu

HAZWAN17 said...

beware semua...

AJ said...

aik..ni pon ngah bce paper sal bnder nih hehe

alyaclumsy said...

gila betoi , kalau i pun i tak perasan -___- haihhh
lepas nih kena belek2 dulu sblum beli , hee :D

jeera said...

sepak kang org yg buat tu baru tau
isshhhhh -.-

Post a Comment

terima kasih atas komen anda...