YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Review: Handphone zaman Tok Kadok (hp lama)

Jelas menunjukkan HP bukan barang asing lagi,budak sekolah darjah 4 pun dah pakai HP.Kalau zaman yanie dulu nak pakai hp kena dapat no1 dalam claz.adoooiii sangat mencabar.tapi sekarang ni tak mustahil la siapa siapa boleh memiliki HP.




ingat lagi tak HP ni?ini adalah HP pertama ayah yanie pakai kemudian mak yanie pulak pakai,nasib baik tak turun keanak-anak dorang hahahaha

Nokia 2140

Dimension (mm)
:

Weight (gram) : 80

Memory :

Screen Size (character) :

Talk time (hour) : 1.3

Standby time (hour) : 18

Battery type NiMH : NiMH

Technology :

SMS Send & Receive : Send & Receive

WAP Enable : Not Supported

InfraRed : Yes

GPRS : Not Supported

Blue Tooth : Not Supported

*ada infared tuu tapi dulu dulu mana lah pandai guna semua tuu



Bentuk dia dah lain sikit,separa bulat dibahagian atas


Nokia 402

Dimension (mm)
: 130x47x31

Weight (gram) : 600

Memory : 90

Screen Size (character) : 5x16

Talk time (hour) : 3

Standby time (hour) : 120

Battery type NiMH : NiMH

Technology :

SMS Send & Receive : Send & Receive

WAP Enable : Not Supported

InfraRed : Yes

GPRS : Not Supported

Blue Tooth : Not Supported


Start model ni dia dah buat casing colour2. dah mula bersepah jual kat Malaysia



Yang ni tak boleh lawan,terbaik dari ladang.HP baling anjing orang cakap,campak mana pun tahan beb! HP 3310 ni dulu yanie ada simpan nak buat kenangan tapi orang curi..iskkk

Yanie j : HP lama rasanya kualiti lagi baik berbanding HP sekarang ni.Ketahanan dia yanie akui memang "terbaik" tapi bentuk kurang menarik berbanding HP sekarang ni.
19 Komentar untuk "Review: Handphone zaman Tok Kadok (hp lama)"

haha! hp pertama gua pakai hp simens. kah kah!

chentamaya@ yeke hikhik..hp lama gk tu.ada smpan lg x?

buyat@ tpkse dlete ur komen la sb td yanie t'pblished dua kali uhuk..soei2.
aa tu hp 1st ayh pkai..bos ayh bg..besa gk size dia hahaa

haha takde hal la..boleh komen lg..lalala

boleh wt muzium hp kt umah ni

betul2 hp 3310 ni sgt kukuh ;D haha

buyat@ haha..hp tu tah kemana daa,lu de gk smpan.klo x ley gk wt kleksi(muzium) ssh tu nk dpt/jmpe hp lama2 :P

twinkle@ tau tpe..skunk de g x hp tuu hikhik

heheh. teringat dulu ayah penah gune henpon macam batu bata ni.
weehoooo. nasib baik I tak sempat merasa ;D

pokcik ade nokia 402 tu..memqang bapak berat tepon tu heheheh..tapi kualiti terbaik..

haahaa..da mcm walkie talkie da

fiqah@ hahaa..hp lama2 smua besa2.brat die bkilo2 hahaa.klo de u nk pkai ke?mst xnk kn kahkh

han@ ada ke?smpan le,t ley tnjuk kt anak2 hahaa.aa mmg brat,nok 3310 pn da brat ni plak nok 402 hahaa

wawa@ tu la psl hakhak..adoiii

ai sis...sejak bila berniaga hp ni??hahaha

dik bieyra@ hahaa..mne nye.sje mngimbas blk hp2 lama ni :P

hp pertama yg ayah bagi pakai Nokia 402..mcm botol air je besarnye..

aslm. saya berminat dgn handphone. jual kat saya boleh handphone ada kat atas tu...

berminat sms saya di 012-5770430 (akmal)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info