YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Restoran paling pelik di Dunia (pasti teruja!)

Jom cuci mata tengok gambar restoran paling pelik di Dunia,mana lah tahu ada yang teruja nak p ke sana hikhik...


1.Cannibalistic Restaurant ( JAPAN )



eee..memang pelik!huh



2. Toilet Restaurant ( TAIWAN )


confirm lepas makan terus "melepas" hakhak..senang n jimat tenaga



3. Restaurant in the Sky ( BELGIUM )


ni betul betul pelik bin ajaib!




4. Medical Restaurant ( TAIPEI )


amoi cantik weweiitttt :p



5. Grave Restaurant ( INDIA )


santai je diorang minum hikhik




6. Condom Restaurant ( THAILAND )


erk..macam ni pun ada?luar biasa betul!



macam mana pelik tak?hikhik...sesungguhnya negara barat sememangnya kreatif..setuju tak?ada yang teruja tak?especially no6 tu kan?wakakaka..
32 Komentar untuk "Restoran paling pelik di Dunia (pasti teruja!)"

uit peliknyer..
kreatif gak lah.
pic no 6 tuh tengok cm tkleh bernafas je. ahahaha

condom restoran geli sangat tuhhh!

pic yg 1st tuh giler..xkn mkn org kot..adehhh :D

gmbr 5 n 6 x kluar la..
btw..no.1 punye agak menjijikkan..
x lalu syasya nak mkan..haha

e'eh..da kluar da..hihi

eii.
x sanggup nak pg restoran2 nie.
geli ~

tak pelik pon..=p
jangan mrh ye makcik yanie..

yg toilet tu mmg taleh blah kan..
geli nak makan situ :D

cik shiqah@ haha..mmg pelix pn..goli pn da sb kreatif sgt jd cmtu ekee.haa no6 tu rmai yg truja kn3?hahaa

saff@ tah pe2 dorang ni kn..uhuk~~

kak shida@ tah a kak,tu patung srupa org kot,dlm tu dia isi makanan.

shasya@ px xkua?line sya kot ta ok ekeke:p
no1 tuh..mmg real,asenye bkn org btl tu patung jaa

twinkle@ haha..tp tu yg org ske sb pelik hikhik

mimi@ hahaa...yg no6 tu tanak try ke?kahkah

faryzh@ ek...npe xpelik la?salu tgk ke?esp,no 6 tu ye ekeke:P

mirra@ tu, 2 in 1..lpas mkn ase nk mmbuang ley buang je dlm tuh..hihi..jimattt

quiyum@ haha tau daa npe ske

cik shiqah@ haha..mmg pelix pn..goli pn da sb kreatif sgt jd cmtu ekee.haa no6 tu rmai yg truja kn3?hahaa

tho i didn't actually read the post because i can't understand malay, all those different restaurant concepts are funny... my fave one was the flying restaurant in belgium... i thought the toilet restaurant was in korean^^}

mmg pelik...yg no 1 and 2 tu..nk mkn pon x selera nnt

kondom xleh blah, pakcik spek tu tengok, WTF?haha

macam2 lah dorang nih.. nak buat kelainan hingga jd pelik plak.. hhuhuh

apa punya pelikla...........lg2 restoran kondom..zzzzzzzzz..tp x eran.thailand kan~

ros tak suke yang numb2 tuuuuuu! nak muntah den!;)

memang pelik cara mereka menjamu selera... tapi yang paling tak suka pic no 2... nampak selekeh...

eeiiii.. gelinyee..
nak pegi pon tak sanggup

bestnya nak restoran in the sky tuhh..teringin nak cuba lahhh huhhuhu

SUMPAH PELIK!!!!!!!!!!!!!!
seyes aku plg suke entri ni....sbb aku suke mkn tp bile tgk gmba2 ni..buat aku kurg mkn...ok pas ni kurus aku ok.....bgus2 upload lg gmba gini....

btw nice entri...plg aku suke restoran in the sky belgium sure pas mkn muntah!!!!!!!!!!!!!!

hahhaah,,,toilet restoran tu yg best...konfom toilet dia x pkai bilik...heheheheehehee

macam2 pelik taiwan nak buat sesuatu lain dr yang lain sampai x tefikir dik akal

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info