YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Disaat aku mencintaimu (dadali)

Disaat aku mencintaimu (dadali) kali ni yanie nak kongsi lagu yang paling diminati sekarang ni,yang bisa buat siapa siapa sebak,terkentut,terkuncil bila dengar lagu ni.hebat tak hebat lagu ni kan?sila lah setuju..uhukkk~~ lagu ni walaupun berulang kali dengar pun tak jemu..ehem ehemm pada yanie lirik lagu ni penuh dengan erti lah hikhik...




Lirik Dadali Band : Disaat Aku Mencintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…


Download – Dadali – Disaat Aku Mencintaimu Mp3
18 Komentar untuk "Disaat aku mencintaimu (dadali)"

aii...yanie j dh jatuh cinta ker??hikhik..spew ler org tue....

esther@ ntahla syg hikhik :P

quiyum@ ta suka?uwaa..sah2 tade hati dgn prasaan neh hikhik

kak shida@ ekekee..biase le :P

photographic@ me tus..ske gk hikhik

i listen 2 diz song over n over again..
seyes tangkap lentok.. :-)

yani senget! terkuncil pown ade?:P

alya@ ekeke..tau tape !

pencacai alim@ kan da gtw lagu pe?siap dgn lrik/vdeo g..uhukk :P

roros@ tu mksdnye lgu tuh hebad..kahkah

gadis pon suke lgu ni ^^,

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info