YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

kerana ego..sumpah! saya menyesal...

Kalau cakap pasal ego,sah sah tuding cari dekat lelaki kan3..setuju?hikhik..lelaki dengan perempuan masing masing punya keegoan sendiri.sebenarnya sifat manusia ni berbeza-beza bukan senang nak memupuk sikap positif dalam diri seseorang tuh,tapi sikap yang negatif juga perlu dibendung dari awal lagi jangan sampai sifat negatif jadi semakin teruk..orang tak suka.


Dah sifat pun berbeza-beza,tahap keegoan seseorang tuh pun berbeza juga.ada yang tahap keegoan tuh terlalu melampau batas..ee orang macam tu sah sah kena reject! kehkeh...dan ada juga yang biasa-biasa saja.maksudnya disini tahap keegoan tuh terletak pada diri seseorang macam mana nak mengawalnya.ada paham?


sambil sambil ukur tahap keegoan korang tuh.pe kata tengok video neh..




kalau dah jadi situasi macam tuh semuanya kerana ego..ulang lagi sekali EGO!senang cakap,ego kena bertempat laah.kesimpulannya,lelaki dengan perempuan masing masing punya ego,tapi majoritinya Lelaki ego nya tahap maksimum mengalahkan menara Kuala Lumpur kahkah berbanding perempuan..setuju tak?:P
8 Komentar untuk "kerana ego..sumpah! saya menyesal..."

yer saya setuju!
kebanyakan lelaki punya ego yg lbih tinggi. perempuan pun tk kurg gak egonya. ngeh3.

haha...setuju sangat~~..=D

sesal dahulu pendapatan sesal kemudian..tiada guna..

Sehebat mana Ego lelaki, ia tetap akan jatuh jua pada perempuan..

kdg2 kita letak ego kat tempat yang salah. huhuhu

betol2..mase tengok video nie nanges..sedeyh..huhu

errrkkkk.... k ina setuju lelaki or perempuan sama2 ada rasa ego tp k ina x prnh bdepan ngn lelaki yg ego setinggi menara kuala lumpur... so no comment.... tp mgkn ada la kot... :)

saye pernah meletakkan ego saye tahap plg rendah..namun, kerana pglaman bersama lelaki..watkan saye letakkan ego pada tahap tertinggi..
hingga suatu hari..saye jumpe lelaki lain y berjaya membuatkan saye meletakkan ego saye pada tempat sepatutnya..")
**sekadar berkongsi...sharing si caring..=P

tp yanie...aku pon ego mengalahkan lelaki huhuhuh

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info