YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

kata orang: pasangan perempuan tinggi murah rezeki?kata orang lah...


gambar dari incik google


salam semua,
kata orang kalau pasangan perempuan lebih tinggi dari lelaki murah rezeki?kata orang bukan yanie kata hikhik.betul ke?kalau betul,mesti ramai lelaki diluar sana berebut memilih pasangan yang lebih tinggi.yang rendah macam mana pulak ye?dah tahu rendah kau tak payahla pakai heels tinggi mencacak macam menara Kuala Lumpur,tak usah macam tuh.secara logiknya,dimanakah benarnya kata-kata itu? Sebenarnya logik bukan dari fizikal yang kita lihat tetapi dari segi dalaman dan keserasian pasangan itu. Selalunya bila kita lihat pasangan -pasangan yang mana si perempuan lebih tinggi daripada lelaki nampak atau kelihatan mesra dan riang. Itu yang memberi impak dan kelebihan kepada mereka membuatkan mereka merasa tenang dalam segala hal. Ketenangan itu bukan sekadar dalam hubungan sesama mereka tetapi juga melibatkan dari segi kerjaya dan kewangan yang lebih teratur dan terkawal. Jadi ada benar jugalah jika pasangan yang mana perempuan lebih tinggi memberi impak dari segi kehidupan pasangan tersebut sehingga melibatkan aspek2 lain. Kata oranglah....


sebenarnya rendah atau tinggi semuanya terletak pada jodoh.kalau dah ditentukan itu jodoh kita maka dia lah jodoh kita.secara personally yanie lebih suka pasangan lebih tinggi dari yanie.sebab pe?pikir-pikir lah sendiri ;)

p/s: syukur alhamdulilah kawan2 yanie dah ada 600.thanks a lot n tak lupa jg pada followers yang ke-600 iaitu cik tom.siapa tak kenal cik tom kan semua kenal hihi.thanks okeh ;)
29 Komentar untuk "kata orang: pasangan perempuan tinggi murah rezeki?kata orang lah..."

perghhhh. majulah yani follower dah 600! nak separuh boleh? hahahaha

perempuan tinggi nampak seksi heheh..

betul 2, x kira rendah ke tinggi.
ikut jodoh jugak.
tp kalau perempuan lg tinggi dari lelaki mesti lelaki 2 selalu kene ejek, x pon dipandang rendah.

haha..FA pun pernah dgr juga ni tp x pernah amik pusing... kalu da jodoh ngan gfny kurang tingg nk buat mcmana kn...hehehe

ckyn: amekla klo bley hik ;p

han@ really?hahaha..rendah seksa gak apa;p

mimi@ haha..ntahla dik,hkhik.seme tletak pd jodo.rendah/tgii msg2 de kelebihan n kekurangan.

FA@ haaa..tau tape.kena trime seadanya la kan.hikhik

yup2 .
btol tu .
tapi lassie dah pendek
so tak mungkin dpt psangan lagi pendek T________T

perempuan tinggi cantik cam model..tp cik tom rendah je...hihi

tenkiu ade nama ciktom kat bawah tue..hik3 ;p

lassie@ hope gitu la derr hikhik

ciktom@ yanie pn rndah jgk hikhik ;)
ek..prasan gak die.ok2,thx again!

x kira tinggi or rendah,
rezki datangnya dari Allah...
hehe..!

mardhiah@ yes!u rght der...smuanye dtg dr ALLAH

selalu dgr org ckp mcm tu hehe..rezeki terletak di tgn tuhan..saja2 je org ckp mcm tu..nak menyedapkan hati org yg rendah kot hehehe

balqis nie tinggi taw bnding dgn sume mmber2..mmg susah dapat lelaki lgi tggi dr balqis..sumenye ketot2 blake..haha~~

btw rezeki Allah swt da tentukan kn..xde kne mngena dgn tinggi n pendek..hehe~~

tapi betul ke org cakap, perempuan rendah ni subur???

yanie....nadey tinggi 170 ....susah nk cr pasangan tinggi gak....pakwe sy dulu pon pendek skit dr sy hihihihihih

nuriz@ tol la tu.slalu bnda cmni org dlu2 ckap smpai trikut n caye.

balqis@ woow...salu org tgi ni nmpk perfek,cm model contohnya tp msg2 de klbhn n kkurangan.

cacin@ haha..ntahla.lom kaji lg.ekeke

nadey@ huhu tgginye.jeles2 hkhik.jgn isau msti adanye ;)

jeles??? hahahahha sbb tu bile tgk lelaki msia laki tggu dr nadey....prrghhh kagum huhuhuh

nadey@ haha..jeles le sb yanie xtgi huhu.

cacin@ haha..ntahla.lom kaji lg.ekeke

comey wat xtggi....xpe leh pkai wedges...kalo ndy pkai wedges...mmg klcc la hahahahha
xpe2....sudah comey ok!

nadey@ haha..wedges ok la,tp yanie xske pkai heels,klo wedges g mjlis2 je.salu pkai sandal sb jnis yanie kaki cpt melecet...huhu

alaaa momo pendek je.T_T
pakai wedges pun tak pandai nak pakai heels lak.hailooorrh.jatuh tertonggeng la jawab nya HAHAH

pmpuan tnggi ssah nk cri psangan..mcm sy gak .xla tnggi sgt. 167cm je. .slalu dpt bf yg same tnggi je. .ssah nk cri yg lbih tnggi. .huhu. btw, jdoh 2 d tgn tuhan. :)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info