YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

kejamnya manusia

mana hilangnya sifat semula jadi seorang manusia?apakah mereka layak dipanggil BINATANG apabila tergamak melakukan sesuatu diluar sifat semulajadi seorang manusia?
mana hilangnya sifat kemanusiaan itu?mana hilangnya kasih sayang?mana hilangnya?

tergamak tak anda melihat seorang kanak kanak berusia 4tahun dan 1tahun yang belum tahu apa apa dibunuh dengan kejam...

paling menyedihkan mangsa dibunuh dengan menggunakan
hammer atau penukul dalam bahasa Melayunya.pembunuh juga mengetuk berulang ulang kali di kepala mangsa.


mangsa :




Beginilah keadaan mangsa:


pembunuh! layak dipanggil BINATANG!




Yanie tak sanggup nak letak gambar mangsa banyak banyak dalam ni dan yanie tak tengok pun sepenuhnya.kalau uolls nak tengok boleh pergi sini kejamnya manusia



credit : keluarga mohd satar
20 Komentar untuk "kejamnya manusia"

yanie! OMG, kejam giler!
nape dye bunuh baby tu???
pmpuan tu sape plak?
lan$%^&* nye pmpuan! xdek hati prut!

tatau pe motf dia bunuh bdk tu.
siyes! mmg kejam.nak tgk smua pix pn ta sggup.

alalalala...gambar betul kah tu yanie...kejam giler ni..tak patut hidup sebagai manusia...hmmm

xde sifat kemanusiaan lar dieowg nie..
bila tgk ..rase nk nangis...

floellen:

btl la kot HAHAAHA ;D
manusia skunk ni mmg tade hati perut lgsung, huh!

eyka:
btl! sedihnya bdk2 jd mgsa ;(

nadd ;(
ni lah manusia kalau dah ilang p'timbangan

nadd ;(
ni lah manusia kalau dah ilang p'timbangan

eii~ seramnye..
kuang ajar betul pembunuh 2..
x de hati perut betul

adk da tgk pic yg len2?huh lagi takot nk tgk.
tu bkn pmpuan tp binatang,sekutu dgn syaitan!

gila nye manusia =_=' tak tergamak nak tgok

ya Allah...
sayu hati tgk gmbar mangsa tuh....

hanie: sama la dgn akak,huhu.ta sgup nk tgk smua pix mgsa

cik jari :
ksian kn belum tahu ape2 jadi mgsa kerakusan manusia yg tdk b'perikemanusaan.

eeee..geramnya dgn pompuan nih..
patut mati aje..
*marah*

akk, mimie baru jer tengok gambar2 lain..
astagfirullah, mmg kejam si binatang 2 buat.
pecah segala kepala, takut tengoknya..
zalim sangat2..
rasa nak nangis jer tengok gambar2 2

mimiey: akak ta tgk smua pn.tak sgup la ;(
dik tau x akak smpai tmimpi2 uhuk
;(

sophie : tula psl,hukuman bunuh je.
zalim sgt!!!

sophie : tula psl,hukuman bunuh je.
zalim sgt!!!

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info