YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

VIDEO: Gadis Bertudung Persenda Zikir




VIDEO- Gadis Bertudung Persenda Zikir


Video ni yanie jumpa dekat facebook kawan yanie then yanie cari dekat youtube.kalau tanya pendapat yanie, yanie rasa Si A yang buat memek muka seolah-olah mengejek tu kemungkinan besar mengejek si kawan yang tengah rakam video diorang.yang lain lain yanie no komen! tu desudesua pendapat yanie. jadi, uolls kena tonton sendiri...
10 Komentar untuk "VIDEO: Gadis Bertudung Persenda Zikir"

semoga mereka ni dpt hidayah

ehmm .
mybe dwg tengah pratik satu pertandingan lerh . dunt know pertandingan ape kan .
memndangkan dwg tu student .
msty ade msuk xtivity tmpt dwg blaja.
ttg cebik seolah2 persendakan tu .
ase dwg takde niat persendakan .
cume gewdix galak bergurau . tol x ?

bg pendapat mimie,
kalau mereka nak berzikir, zikir lah betul2.
kalau setakat nak main2, nak buat lawak, baik x payah.
tengok, dah 1 malaysia tau.
silap2 leyh jadi kes nanti

ya allah. , ape lah dorg niyd. , geram sgt ah tgk video niyd kt youtube tadi. , kalau jumpa dorg niyd kt oqg kedah. , mampos kott. , tak padan pompuan. , ehh. , terkutuk pulak dorg. , ermm. , nyway,smoga mendapata balasan la noe ^^

perempuan yg jahil tentang agama

nauzubillah min zalik. kita ni pn bkn baik sgt. tpi agak2x la kan. zikirrullah xleh dibawa main2x. sedih nya tgk. semoga mereka peroleh hidayah. AMIN~

doakan dorg berubah je.
jgn kita pulak dok kutuk2 dorg.
kita yg dpt dosa blk. huhuhu~

semoga mereka mendapat petunjuk..

teruk tul! xtau la apa nk jadi dgn diorg kan3? hmm.. bertaubat la~

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info