BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

"LINK emoticon kawaiii ada disini"

รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com
Oleh kerana ramai yang tanya dekat mana aku dapat emoticon yang cute cute ni,
jadi aku share sama dengan korang semua.


aku akan link website yang jadi favourite aku,

Auberginer.org

รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com
kenapa Auberginer jadi favourite? dekat situ bukan sahaja emoticon yang cute cute korang boleh download tapi banyak tutorial di situ.
senang cerita banyak choice.
U all try la USHA yek




รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com
Korang perasan tak dekat belog aku ada "toyboxes"
apa tuh toyboxes?
toybox ni lebih kurang link link kawan korang lahhh,korang boleh tukar link kawan korang dengan emoticon comel. HAISHHH!!รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com
aku pun tak berapa pandai nak explain lahh.
contoh..korang tengok jela "toybox aku" hakkkk รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com

Ok,
mesti korang tanyakan nak dapat kat mana toyboxes ni
korang bleh try usha fluffybits
banyak choice kat situ...
First korang pergi dekat "Guest" then cari "toyboxes"
ikut sahaja step by step k!!



รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com
Last sekali aku nak share website yang jadi favourite aku,
carrielynnesworld
web ni memang terlalu banyak choice,"LINK HOVERs" pun ada.
act,link hovers korang boleh tukar dengan icon graphic..
contoh macam hovers aku gunakan,aku just guna divider graphics.
semuanya terletak kreativiti korang lah nak buat macam mane K!!






selamat mencuba!! รูปสวย น่ารัก glitter emoticon www.yenta4.com

0 Komentar untuk ""LINK emoticon kawaiii ada disini""

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info