YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Untuk dia yang b'gelar sahabat









Hari ni tiba tiba nak cakap pasal perasaan. wo! lagi lagi perasaan tak boring ke awak.
tak tak,harini nak cakap perasaan lain pulak bukan perasaan jiwang jiwang bagai tuh.
bukan tu ye awak ;D

perasaan dekat seseorang yang pada saya cukup istimewa.siapa dia tuh?istimewa sangat ke dia? ;D
ye..cukup istimewa pada saya.
cukup saya cakap disini...sepanjang hidup saya, saya tak pernah mempunyai teman yang
begitu akrab.teman yang pada saya cukup memahami..saya tak pernah jumpa.
mungkin ia suatu anugerah, saya diketemukan insan yang pada saya baik sempurnanya.
cukup sifatnya...


walaupun tak pernah bersua muka,apatah lagi bertentang mata
tapi itu bukan alasan dan penghalang kami mencipta hubungan yang dinamakan
"persahabatan"


entry kali ni saya dedikasi untuk DIA yang bergelar sahabat..
sahabat yang pada saya cukup memahami...
awak sungguh hebat!!
;D

terima kasih saya ucapkan pada awak dan awak kerana berada disisi saya
ketika saya sedih,gembira..
saya dan awak sama sama mengharunginya.
;D


saya tahu awak dalam kesedihan ketika ini...
eh..bukan ke kita da berjanji akan cuba melupakannya?
ingat awak janji tuh ;D
saya taknak awak sedih,


dan awak pula yang saya panggil kakak,
walaupun p'bezaan umur hanya setahun terima kasih jugak
kerana cukup cukup memahami, spt adik dan kakak tak lekang beri kata kata
semangat..nasihat yang sangat berguna.
saya cukup hargai setiap apa awak katakan
;)

sudah berjela rasanya saya menaip,cukuplah setakat ini.




terima kasih untuk DIA yang bergelar sahabat...
Yuan dan kak shida
3 Komentar untuk "Untuk dia yang b'gelar sahabat"

erm..thanx dik sedih akak bca..wlu ape pon tiada ape yg mghalang psahabtan kite nih..adik pon taw akak knal adik pon da lma..akak da agap adik mcm adik akak..akak sng bkawan ngn adik..sjak kblkgan nih akak kurg beri phatian pda adik tp pcaya lah sntiasa akak bdoa tuk ksjahteraan adik stiap dlm solat kakak..akak harap adik happy slalu :) syg adik..

thx ynie.yuan syg ynie sgt2.yuan pn bersyukur dapat kawan mcm ynie dn kak ida..ynie dn kak ida sahabat yuan dunia dn akhirat..
kite dua jnji k yg kite xkn citer lg psl ex2 bf kite k=)
jujur ikhlas tulus di hati yuan..yuan doa moga ynia akan ditemukn cinta satu ari nti k=)
love you all<3

thx for everything,yuan dan akak.
yanie hargai kalian semua;)

AWAK yang tbaik penah sy jmpe.
semoga hubungan ini kekal selama2nya.

tq so much.
luv u
;)

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info