YANG UNIQUE

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Pelakon Winter Sonata (Park Yong-ha) bunuh diri

Rasanya tak perlu kot yanie membebel panjang panjang, mungkin ada yang dah tahu berita ni ;D

siapa yang tak kenal Park Yong-ha boleh la tengok gambar bawah ni haaa





sayang, muka comel macam ni mati awal.




mengikut sumber, Park Yong-ha, 33, didapati menggantung diri di kediamannya di Seoul.
kalau korang nak tahu Park Yong-ha menggantungkan diri bukan menggunakan tali tapi wayar pengecas bateri telefon bimbit. wah! dasyat sungguh..


kalau korang nak tahu cerita selanjutnya boleh la baca artikel penuh di manggaonline
4 Komentar untuk "Pelakon Winter Sonata (Park Yong-ha) bunuh diri"

appreciate our life...in good time and bad

Btul.. Sy pun bru tau.. Artis Korea yg sy minat, (Kim Hyung Jun SS501) ada prgi utk penghormatan terakhir pelakon nie..

mula2 yanie igt hero winter sonata tuh, tkejut beruk. huhuhu
rupenye bkn.
npe la smpaii bunuh diri.
ermm ;/

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 YANG UNIQUE - All Rights Reserved
Template By Catatan Info