BLOG YANIEJ

Yang Unik Emang Syiokkk!!

Seorang lelaki mengaku pernah diculik Alien!


(Gambar kecil Suherman)


Erk benarkah? tapi itulah kenyataan seorang lelaki bernama Suherman yang mengaku beliau telah diculik Alien.Menurut beliau saat diculik, suherman mengaku telah diperiksa oleh tiga alien disana dan tak lama kemudian dia dikembalikan ke tempat asalnya dengan menaiki pesawat (UFO). Dia diturunkan melalui tangga cahaya yang sangat cepat sampai dia terjatuh, namun ia merasa tidak sakit sedikit pun saat terjatuh. Setelah itu, UFO tersebut kembali kearah langit.


Setelah kejadian itu, rakan-rakan Suherman mengaku bahawa dia menjadi orang yang pintar astronomi dan berkata layak digelar ahli pakar astronomi [hehe tak tahu boleh caya atau tidak].Tambah Suherman lagi,jika benar keistimewaan yang beliau terima dari kejadian penculikannya itu adalah sebuah anugerah untuknya.

Sebenarnya,kejadian yang menimpa suherman tidak ingin dibesar-besarkan oleh Suherman kerana beliau takut ceritanya akan menimbulkan anggapan buruk seperti disangka gila dan mengada-ada.

Haish,memang susah nak percaya benda benda ni semua.Baru baru ni ada juga orang cakap pernah nampak UFO dekat kanada,dekat malaysia ni pun ada juga [huhuhu]tak pela layankan jela,benar atau tidak empunya diri je tahu [senyum]
4 Komentar untuk "Seorang lelaki mengaku pernah diculik Alien!"

huish,, biar betul..
kawan rasa die ni mimpi je ni,,
mane de alien dalam dunia ni,
kalau ade pon tak bley pandu ufo.
sebab manusia yg sebaik2 kejadian ni pon blum boleh buat tangga cahaya lagi..

nape alien tak culik cacing =)

ish...alien sekarang pun buat blog ape..haha

ade2 je, tp kengkadang org ckp jujur org x caye gak..http://bit.ly/gXsk4f

terima kasih atas komen anda...

 
Copyright © 2014 BLOG YANIEJ - All Rights Reserved
Template By Catatan Info